Trnavské rybníky
reklama

City Arena prenajala viac ako 90 percent prevádzok, v centre budú tieto značky

AKTUALITY - Firmy | 11.3.2015, 09.22, prispievatelia

Trnavská City Arena otvorí brány svojim návštevníkom už koncom augusta.

City Arena prenajala viac ako 90 percent prevádzok, v centre budú tieto značky

Vizualizácie - zdroj: City Arena

Cukrovar
reklama

 

Viac ako 120 obchodov, supermarket Billa a značky ako H&M, New Yorker, Reserved, Mojito, Sinsay, Lindex, CCC, Deichmann, Camaieu, Tally Weill, Orsay, Tchibo, Fann, Kara, Otto Bergh, Ecco, Ortika Zeiss, Apple, Lewis, Slovenská sporiteľňa, Tatrabanka, DM Drogeria, Pupa, Dráčik, Domoss, všetci mobilní operátori - Slovak Telekom, O2 a Orange sú pripravení potešiť a poslúžiť návštevníkom trnavskej City Areny už o šesť mesiacov.

 

Nebudú chýbať ani obchody so športovým tovarom Intersport a A3 a ručná autoumyváreň Max Wash.

 

Munipolis Trnava
reklama


Náročnejšieho zákazníka potešia multibrandové obchody s exkluzívnym tovarom značiek Michael Kors, DKNY, Liu-Jo, Calvin Klein, Guess,Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Armani Jeans, jedinečný Swarovski a reštaurácie z dielne Benčík Culinary Group Al Trivio a Beer Palace, džezový klub so živými koncertami, cukrárne, kaviarne a množstvo fast foodových jednotiek.

 
Zábavu návštevníkov bude okrem iného garantovať aj najväčší detský kútik v Trnave, najväčší trnavský multiplex Cinemax s piatimi kinosálami, bowling, či fitnes centrum Fit Up.

 


„K dnešnému dňu máme prenajatých viac ako 90 % priestorov obchodného centra CITY ARENA,“ konštatuje zástupca spoločnosti Cushman&Wakefield Richard Souhrada, ktorá, okrem zabezpečenia skladby nájomníkov, bude centrum manažovať aj po jeho otvorení.

 

„Prvú časť náročnej práce máme za sebou, teraz sa sústreďujeme na zostavenie silného tímu profesionálov, ktorí budú mať obchodné centrum na starosti a to ako po stránke samotného manažmentu, tak aj po stránke technickej a marketingovej,“ dodáva Souhrada.

 


Práce na stavbe pokračujú aj vďaka priazni počasia podľa plánu.
Pavol Adamec, predseda predstavenstva City-Arena PLUS:

 

„V obchodnom centre dokončujeme železobetónový prefabrikovaný skelet, jeho opláštenie a zateplenie. Vo vnútri sa už zároveň inštaluje potrebná infraštruktúra - vzduchotechnika, elektrické inštalácie a podobne. Každý deň na staveniskách pracuje približne 300 pracovníkov. Obchodný dom aj štadión budú dokončené v predstihu. Verejnosti budú slúžiť už koncom augusta.“

 


Trnavská CITY ARENA od konca augusta 2015 zákazníkom ponúkne na ploche 29 500 m² viac ako 120 obchodných jednotiek, administratívne priestory s rozlohou 2 300 m², hotel so 45 lôžkami a aj takmer 1 000 parkovacích miest na dvoch podzemných podlažiach.

 

Futbalové majstrovstvo Spartaka Trnava alebo slovenskej futbalovej reprezentácie bude môcť sledovať na najmodernejšom slovenskom štadióne až 19 900 fanúšikov.

 

Takýto pohľad okom neuvidíte. Ide o rez obchodným centrom.


Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m²). Podobne je na tom už len Prešov.

 

Európsky priemer je pritom až 1 200 m² na tisíc obyvateľov. Postavením obchodného centra CITY ARENA sa Trnava dostane na 900 m² obchodných priestorov na tisíc obyvateľov. Dvadsať minút jazdy autom od CITY ARENY žije viac ako 150 000 ľudí.

 

 

tlačová správa City Areny

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda balík výhod
reklama
cale clinic
reklama