Trnavské rybníky
reklama

Lycos Trnavské sladovne stoja za úspechom viacerých slovenských pivovarov

AKTUALITY - Firmy | 10.3.2017, 14.00, inzercia

Kvalitný slad je základom úspechu každého piva. Vedia to nielen svetoznáme pivovarnícke značky, ale aj menšie pivovary, ktoré sa nezameriavajú v prvom rade na kvantitu, ale na kvalitu.

Lycos Trnavské sladovne stoja za úspechom viacerých slovenských pivovarov

Pohľad na firmu.

 

Trnavská firma Lycos Trnavské sladovne nášmu mestu, ale i Slovensku robia v tomto veľmi dobré meno. V roku 2000 prebral trápiace sa sladovne dovtedy úspešný obchodník so sladom Martin Mäsiar.

 

Za krátky čas dokázal fabriku postaviť opäť na nohy. Neustále zvyšujúca sa produkcia je dôkazom, že o slad z Trnavy je záujem.

 

A to nie hocijaký, ale klientmi sladovní sú aj svetoznáme pivovarnícke koncerny ako Sabmiller, Molson Coors, či Heineken, pod ktoré spadajú svetoznáme značky pív vrátane slovenských i českých.

 

„Začiatky po prebratí sladovní boli veľmi ťažké, v Trnave má ale sladovníctvo dlhoročnú tradíciu, zázemie je tu výborné, preto ma teší, že sme to dokázali zužitkovať a sladovne postaviť opäť na nohy,“ hovorí majiteľ Lycos Trnavské sladovne Martin Mäsiar.

 

 

Úspešné slovenské pivovary

Sladovne z Trnavy nedodávajú slad iba do svetových pivovarníckych koncernov, ale stoja za úspechom aj menších slovenských pivovarov.

 

Dnes už na Slovensku je veľmi známym najmä pivovar Erb z Banskej Štiavnice, ktorý vyniká kvalitou a znamenitou chuťou a práve tento pivovar nakupuje slad z Trnavy.

 

„Máme klientov aj z menších, ale veľmi kvalitných slovenských pivovarov, pre ktorých je veľmi dôležité variť pivo z kvalitných komponentov a tie práve my vyrábame,“ povedal Mäsiar.

 

 

Menej známym pre verejnosť je napríklad pivovar Karpat neďaleko od Trnavy z Hrnčiaroviec nad Parnou.

 

Pivo z tohto pivovaru sa však vďaka svojej kvalite a chuti predáva aj v reťazci Tesco nielen na Slovensku, ale po celej Európe pod prestížnou privátnou značkou Tesco Finest.

 

„Pivovar Karpat ukazuje, že aj malý pivovar zo Slovenska môže byť úspešný medzi nielen domácou, ale i zahraničnou konkurenciou a som naozaj rád, že môžeme byť toho ako dodávateľ sladu súčasťou,“ hovorí nadšene Mäsiar.

 

 

Vďačný k regiónu

Keď v roku 2000 prebral Martin Mäsiar sladovne v Trnave, tak si dal jeden zo záväzkov, že svoj prípadný úspech si nenechá pre seba, ale bude dbať na región, kde podniká.

 

Svoj záväzok aj plní tým, že sa snaží podporovať najmä farmárov v Trnave a okolí. Totiž takmer všetok jačmeň, ktorý je kľúčovou surovinou na výrobu sladu, nakupuje Lycos Trnavské sladovne práve od farmárov z okolia Trnavy.

 

„Som presvedčení, že je záujmom všetkých, aby trnavský región napredoval, keďže silný región znamená lepšie prostredie nielen na podnikanie, ale i pre život. Náš úspech je úspechom Trnavy, preto sa aj takouto cestou snažíme podporovať náš región,“ uzavrel Martin Mäsiar.

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda
reklama
cale clinic
reklama