Trnavské rybníky
reklama

Prestige Park zveľaďujú spoločne s nájomníkmi

AKTUALITY - Firmy | 24.5.2017, 16.51, inzercia

Spolu dosiahneme viac. To je výstižné pomenovanie spolupráce zamestnancov Prestige Parku s nájomníkmi, ktorí tam bývajú. Je to zároveň aj jedna z vecí, čím sa odlišuje bývanie v Prestige Parku s inými možnosťami nájomného bývania v Trnave.

Prestige Park zveľaďujú spoločne s nájomníkmi

 

Prostredie a štýl bývania si v prenajatom byte kdekoľvek v Trnave môžu zmeniť len veľmi ťažko. Domové schôdze často nevedú ani k výmene najpotrebnejších vecí ako vchodové dvere, či poštové schránky.

 

To sa už nedá hovoriť o skrášlení a čistote spoločných priestorov, či starostlivosť, vzhľad a možnosti pred domom. Ak sa niečo udeje, nemusí to trafiť potreby ľudí, ktorí bývajú na danom sídlisku.

 

V Prestige Parku sa rozhodli ísť na to opačne. Vybudovali na začiatku bytový komplex s vyše 80 bytmi, samostatným areálom s vlastným parkoviskom a začali ponúkať nevídané služby, ktoré ľudia v iných nájomných bytov dodnes nedostávajú.

 

Zašli však ešte ďalej, keďže ďalšie rozhodnutia nerobili od stola, ale komunikovali o potrebách so svojimi nájomníkmi.

 

 

Dialóg ich posúva vpred

Hneď od začiatku si v Prestige Parku zaumienili, že ak sa má cítiť ich nájomník na prvom mieste, musia s ním podľa toho aj komunikovať.

 

Preto začali vyhľadávať rôzne formy komunikácie, aby zistili od svojich nájomníkov ich potreby, čo im chýba alebo čo by navrhovali zmeniť, či zlepšiť.

 

„Začali sme organizovať bytové stretnutia, kde diskutujeme o zlepšeniach, ktoré navrhujeme alebo ktoré navrhujú ľudia, ktorí u nás bývajú,“ hovorí majiteľ Prestige Parku Martin Mäsiar.

 

Zároveň však priznáva, že nie vždy sú nájomníci dostatočne otvorení, aby verejne povedali, čo by chceli zmeniť alebo vylepšiť v rámci ich bývania.

 

„Zaviedli sme preto aj anonymnú schránku prianí a sťažností, kde ľudia môžu napísať, čo by zlepšili, čo potrebujú alebo aj čo by im ešte viac spríjemnilo bývanie u nás. Pravidelne to vyhodnocujeme a na spoločných bytových stretnutiach iniciatívne prichádzame s nápadmi na zlepšenie, aby sme ľuďom vyhoveli,“ hovorí Mäsiar.

 

 

Otvorenosť prináša výsledky

Táto spolupráca prináša svoje ovocie, čo si pochvaľujú nielen zamestnanci Prestige Parku, ale aj samotní nájomníci.

 

„Na základe anonymnej schránky prianí a sťažností vieme dostávať spätnú väzbu a sme naozaj radi, že je veľmi pozitívna,“ hovorí Mäsiar.

 

Na základe takejto komunikácie prišlo k viacerým zmenám ako napríklad dokúpenie mikrovlnných rúr, či minimrazákov do nájomných bytov.

 

Aj keď majú nájomníci k dispozícii spoločnú práčovňu, tak na základe podnetov vybudovali v bytoch v Prestige Parku aj individuálne prípojky na práčky.

 

Vymenili sa staršie televízory za moderné LCD. Všetky tieto zmeny sa urobili na náklady Prestige Parku a nie samotných nájomníkov.

 

„Sme radi, že na základe spoločnej komunikácie neustále môžeme zveľaďovať Prestige Park a robiť z Prestige Parku špičkové nájomné bývanie. Našim nájomníkom za ich čas a úprimný dialóg patrí naša vďaka,“ uzavrel Mäsiar.

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda na splátky
reklama
cale clinic
reklama