Trnavské rybníky
reklama

Prestige Park sa správa k svojim nájomníkom profesionálne a s rešpektom

AKTUALITY - Firmy | 26.5.2017, 15.09, inzercia

Všetko beží ako hodinky! Dobrá organizácia, vysoký štandard a rodinné prostredie. Prianie každého pri hľadaní nájomného bývania. Kým podobný prístup je bežný v západných krajinách s tradíciou nájomného bývania, na Slovensku sa len rozbieha forma takéhoto typu bývania.

Prestige Park sa správa k svojim nájomníkom profesionálne a s rešpektom

V Trnave však „predbehli“ dobu, keď sa v Prestige Parku rozhodli vytvoriť nielen najväčší komplex nájomného bývania v meste, ale zároveň svojim prístupom a službami, ktoré ponúkajú svojim nájomníkom, predbehli aj bývanie v západných krajinách so zaužívaným nájomným bývaním.

 

Služby ako starostlivosť o areál, drobné opravy v bytoch zdarma, upratovanie spoločných priestorov, poskytujú skôr hotely a penzióny.

 

V Prestige Parku to však považujú za štandard, za ktorý si nebudú musieť ich klienti priplatiť. Vznikol tak jedinečný projekt, ktorý je obľúbenou voľbou pre ľudí, ktorí hľadajú pre seba alebo rodinu krátkodobé, či dlhodobé nájomné bývanie.

 

 

Profesionálny prístup

Prestige Park sa nachádza na Sladovníckej ulici v širšom centre Trnavy. Ide o komplex s vyše 80 bytmi, ktoré sú plne zariadené a viaceré dokonca aj klimatizované, čo ľudia ocenia najmä v nadchádzajúcom letnom období.

 

Okrem pekných bytov, bezpečného a tichého areálu, tam ľudia nájdu profesionálny prístup zamestnancov a vedenia Prestige Parku.

 

„Nájomník je pre nás veľmi dôležitý, neberieme ho len ako klienta, ale ako súčasť Prestige Parku bez ohľadu na to, či tam býva iba pár mesiacov alebo niekoľko rokov,“ vysvetľuje prístup zamestnancov Prestige Parku jeho majiteľ Martin Mäsiar.

 

Ako dodáva, od začiatku dbal na profesionalitu, aby nielen služby, ktoré ponúka Prestige Park, ale aj prístup ľudí bol na vysokej úrovni.

 

„Postavili sme moderný areál a ponúkame ľuďom služby od upratovania spoločných priestorov až po wellness, ale bez profesionálneho prístupu by to bolo málo, preto dbáme na to aby úsmev, ústretovosť a zodpovednosť bola samozrejmosťou, ktorú od nás ľudia denne dostanú,“ hovorí Mäsiar.

 

 

Rešpekt voči ľuďom

Základným predpokladom pre profesionálny prístup v každej sfére je úcta a rešpekt voči klientovi. Na toto dbajú aj v Prestige Parku a preto s nimi pravidelne komunikujú o zásadných veciach pre ďalší rozvoj služieb a zveľaďovania bývania.

 

„Komunikujeme s našimi nájomníkmi priamo, ale aj na anonymnej báze, aby sme získali čo najlepší a najotvorenejší názor na našu prácu, ale aj ich ďalšie potreby. Na základe toho sa im snažíme maximálne vyhovieť,“ opisuje komunikáciu Martin Mäsiar.

 

Toto vyústilo do viacerých zmien a aj investícií do zariadenia v Prestige Parku, aby lepšie pokryli potreby svojich nájomníkov.

 

„Snažíme sa pristupovať k ľuďom s rešpektom, preto nás aj teší pozitívna spätná väzba, ktorú dostávame od našich nájomníkov na základe anonymnej schránky prianí a sťažností. Je to tá najlepšia odmena za našu každodennú prácu,“ skonštatoval na záver Mäsiar.

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda
reklama