Trnavské rybníky
reklama

Lycos Trnavské sladovne pomohli vyčariť úsmev na tvárach detí

AKTUALITY - Firmy | 12.6.2017, 12.15, reklamný článok

Spoločensky zodpovedná firma. Tak sa označujú firmy a korporácie, ktoré dbajú na dianie vo svojom okolí a svojou činnosťou idú príkladom aj ostatným.

Lycos Trnavské sladovne pomohli vyčariť úsmev na tvárach detí

 

Ide najmä o pomoc komunitám vo svojom okolí, mestu a jeho obyvateľom, či zlepšovaniu životného prostredia. Pomoc svojmu okoliu namiesto jednostranného zamerania na zisk je rozvinutý model pri veľkých korporáciách, ktorý ale preniká aj do firiem na Slovensku.

 

Takouto firmou v Trnave je aj Lycos Trnavské sladovne, ktorá len za posledné týždne dokázala, že jej na živote v meste a okolí záleží.

 

Aj vďaka finančnej podpore zo strany Lycosu sa podarilo zorganizovať dve nádherné akcie pre deti z Detských domovov, hendikepované deti a deti zo sociálne slabších rodín.

 

 

V apríli to bolo kultúrne a náučné podujatie s názvom „Chyťme sa za ruky“ pre približne 600 mentálne a zdravotne postihnutých detí z 27 ústavov a zariadení pre deti a osoby so zdravotným postihnutím z Trnavského kraja.

 

V máji to bol „Najmilší koncert roka“, na ktorom vystúpili deti z detských domovov, náhradných rodín a sociálne slabších rodín.

 

Podujatie organizoval Úsmev ako dar pod záštitou primátora mesta Trnavy Petra Bročku.

 

 

 

Úspech ako prostriedok pre pomoc iným

Lycos je popredná slovenská firma vo výrobe sladu. Slad z Trnavy sa vyváža do svetových pivovarníckych koncernov ako Saab Miller, Molson Coors, či Heineken, ktoré vlastnia množstvo špičkových pivovarov zvučných značiek.

 

Pod tieto koncerny spadajú aj viaceré známe slovenské a české značky pív. Tento úspech trnavských sladovní sa nebudoval ľahko, o to je krajšie, že o svoj úspech sa vedia podeliť.

 

„Táto firma, ľudia, čo v nej pracujú, ale aj mesto a jeho okolie má pre nás veľkú hodnotu, preto úspech Lycosu považujem za úspech nás všetkých a je našou povinnosťou sa o neho podeliť,“ hovorí majiteľ Lycosu Martin Mäsiar.

 

 

Ako sám rád hovorí, každá firma musí mať svoju identitu a byť dobre zakorenená v regióne, preto podpora miestnych komunít by mala byť samozrejmosťou.

 

„Na úspech sa musí hľadieť aj ako na prostriedok pre pomoc iným. Je to naša spoločenská povinnosť pomôcť ľuďom, ktorí nemali toľko šťastia v živote ako my, špeciálne ak ide o deti,“ povedal Mäsiar.

 

 

Životné prostredie si zaslúži ochranu

Rovnako ako pomoc pre miestne komunity Lycos nezabúda ani na podporu miestneho podnikania. Takmer všetok jačmeň, ktorý je potrebný na výrobu sladu, kupujú od miestnych farmárov z Trnavy a okolia.

 

„Farmári sú dôležitou súčasťou regiónu, ale aj dôležitou súčasťou nášho podnikania a preto si musíme pomáhať,“ vysvetľuje Mäsiar.

 

 

Okrem pomoci farmárom Lycos investuje nemalé prostriedky do ochrany životného prostredia.

 

„Trnava je zelené mesto a chceme, aby sa tak aj naďalej rozvíjalo, preto množstvo našich investícií smeruje do nákupu novej technológie, ktoré zlepšuje vplyv výroby sladu na životné prostredie. Životné prostredie je len jedno a zaslúži si našu ochranu,“ dodal na záver Mäsiar.

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda na splátky
reklama
cale clinic
reklama