Trnavské rybníky
reklama

Kluby z Fortuna ligy chystajú pre fanúšikov deň otvorených dverí, zapojí sa aj Spartak

ŠPORT - Futbal - Spartak | 18.7.2017, 13.45, prispievatelia

Cieľom projektu Futbalmannia je priblíženie futbalových klubov a ich pôsobenia k priaznivcom a opätovné naplnenie tribún na slovenských štadiónoch.

Kluby z Fortuna ligy chystajú pre fanúšikov deň otvorených dverí, zapojí sa aj Spartak

Ilustračné foto: Lukáš Grinaj

Púpavy pri aleji
reklama

 

Spoločne s 1. kolom nového ročníka najvyššej slovenskej futbalovej súťaže Fortuna ligy 2017/2018 na všetkých štadiónoch odštartujú i verejné aktivity projektu Futbalmania, ktorý funguje už od januára 2017.

 

Dosiaľ prebiehalo v spolupráci s Úniou ligových klubov (ÚLK) vzdelávanie klubových koordinátorov, ktorý budú stáť na čele zábavno-vzdelávacích aktivít pre fanúšikov.

 

Cieľom projektu je priblíženie futbalových klubov a ich pôsobenia k priaznivcom a opätovné naplnenie tribún na slovenských štadiónoch. Prioritnou skupinou sú deti a mládež.

ŠUPA technika
reklama

 

"Najdôležitejšia je práca s deťmi, pretože ich vzťah ku klubu a vzájomná spolupráca môže fungovať dlhé roky," uviedol na utorňajšej tlačovej konferencii projektový manažér a koordinátor pre styk s fanúšikmi ŠK Slovan Bratislava Stanislav Kramarič.

 

Každý klub bude počas domácich zápasov pre priaznivcov tvoriť tzv. "štadiónové aktivity".

 

Pôjde o rôzne činnosti, ktoré majú deťom zlepšiť zážitok z návštevy štadióna mimo samotného stretnutia - športové súťaže, choreografie alebo autogramiády s hráčmi.

 

Aktivity budú prispôsobené individuálnym možnostiam klubov.

 

Druhou dôležitou zložkou projektu sú prezentácie v školách, školských centrách či detských domovoch.

 

Na približne 45-minútových stretnutiach budú zástupcovia klubov atraktívnou formou prezentovať futbal ako fenomén dnešnej doby, jeho históriu či úspechy slovenských mužstiev.

 

So začiatkom školského roka v septembri sa uskutoční v jednotný termín deň otvorených dverí na všetkých štadiónoch účastníkov Fortuna ligy. Priaznivci môžu navštíviť klubové priestory či stretnúť sa s hráčmi.

 

Aby aktivity projektu mohol organizovať každý klub najvyššej slovenskej futbalovej súťaže, od Futbalmanie dostanú základné materiálne vybavenie, príspevok na mzdu klubového koordinátora počas sezóny 2017/2018, odborné vzdelávacie materiály a manuály na všetky aktivity či podporu a supervíziu členov projektového tímu a zahraničných partnerov.

 

"Vďaka tejto pomoci materiálneho i finančného zabezpečenia môžeme utvoriť väčší komfort pre fanúšikov. Sme radi, že vznikol takýto projekt a budeme ho podporovať," uviedol PR a event manažér FC Spartak Trnava Marek Ondrejka.

 

Futbalmania spolupracuje i s viacerými európskymi organizáciami, ktoré majú dlhodobé skúsenosti v podobnej činnosti.

 

"KOS Fanprojekte z Nemecka stojí za súčasnou podobou a marketingovým fungovaním bundesligy, ktorá je známa skvelou návštevnosťou a fanúšikmi, čiže v tomto smere ide určite o svetovú špičku. Sme radi, že s nimi môžeme spolupracovať," vyhlásil Richard Renert, zástupca Futbalmanie.

 

Projekt potrvá dve sezóny, no kluboví koordinátori budú pripravení realizovať nevyhnutné zmeny i po jeho skončení.

 

"Sme radi, že ÚLK utvorila spoločný projekt pre všetky mužstvá. Verím, že je to najlepším krokom smerom k fanúšikom. Naším cieľom je zaplniť slovenské štadióny a vrátiť zápasom v domácej lige punc výnimočnosti," povedal Stanislav Kramarič.

 

SITA

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda
reklama
cale clinic
reklama