Trnavské rybníky
reklama

Prestige Park? To je jediné nájomné bývanie s personálom

AKTUALITY - Firmy | 28.8.2017, 14.30, inzercia

Dostupný nadštandard. Tak by sa dalo charakterizovať bývanie, ktoré ponúka trnavský Prestige Park.

Prestige Park? To je jediné nájomné bývanie s personálom

 

Tento bytový komplex s viac ako 80 nájomnými bytmi je stelesnením kvality, služieb a dostupnosti pre širokú verejnosť.

 

Bývanie v Prestige Parku pre mnohých znamená práve to, že bez zadlženia sa hypotékou dokážu pozdvihnúť svoj štandard bývania za primeranú cenu.

 

V tomto jedinečnom areáli však nájdu ľudia oveľa viac ako čakali. Nejde o obyčajné nájomné bývanie, ale nadštandard, ktorý by v iných nájmoch po trnavských sídliskách hľadali len márne.

 

Prestige Park ponúka vlastný bezpečný areál, kde nemáte problém s parkovaním, služby, ktoré na sídliskách nenájdete a kvalitný personál, ktorý nájomníka odbremení od množstva starostí a vždy ochotne pomôže.

 

Služby, ktoré poskytuje personál Prestige Parku, odlišujú toto bývanie od akéhokoľvek iného nájomného bývania v Trnave.

 

 

Personál, ktorý nesklame

V dnešnej rýchlej dobe si ľudia nájdu len málo času na oddych. Po práci sa musia starať o domácnosť a povinnosti okolo bývania sú často veľmi zaťažujúce.

 

V Prestige Parku však svojich nájomníkov dokážu odbremeniť od každodennej rutiny a tak pomôcť ľuďom nájsť si väčší čas na oddych a užiť si pohodu bývania.

 

„Zamestnávame v Prestige Parku ľudí, ktorí sú tu pre našich nájomníkov. Zabezpečujú každodennú starostlivosť o bežnú prevádzku, aby tu bolo čisté, upravené a bezpečné prostredie,“ hovorí majiteľ Prestige Parku Martin Mäsiar.

 

Znamená to, že o komplex s vyše 80 bytmi sa starajú ľudia na to zamestnaní a nie je to na nájomníkov, ako v prípade bývania na sídlisku.

 

 

V službách je zahrnutá napríklad starostlivosť o spoločné priestory, zeleň v areáli, parkovisko, drobné opravy, či napríklad aj zimná údržba, aby parkovisko a chodníky boli pre nájomníkov, či návštevníkov, bezpečné.

 

O všetky tieto veci sa na sídliskách musia starať samotní obyvatelia, v Prestige Parku je na to personál.

 

 

Priania a sťažnosti

To však nie je všetko z hľadiska personálu. Tak, ako každá bytovka má svojho správcu, tak je to aj v prípade Prestige Parku. Ten ale opäť ponúka niečo navyše.

 

„U nás len pasívne nevykonávame bytové schôdze, ale sa aktívne staráme o našich nájomníkov. Zisťujeme ich potreby a zaujímame sa o ich nápady na zveľadenie bývania,“ hovorí majiteľ komplexu Martin Mäsiar.

 

Znamená to, že okrem pravidelných bytových schôdzí, majú k dispozícii neustále personál, ktorému svoje potreby a nápady môžu tlmočiť.

 

Vďaka pravidelnej a otvorenej komunikácii vzniklo množstvo nápadov na vylepšenie bývania, ktoré Prestige Park na vlastné náklady zrealizoval.

 

K dispozícii je aj anonymná schránka prianí a sťažností, kde ktokoľvek anonymne môže pochváliť, ale sa aj posťažovať.

 

„Nás len teší, že obsahom schránky sú vo výraznej väčšine len pochvaly,“ dodáva s úsmevom na záver Mäsiar.

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda
reklama
cale clinic
reklama