Trnavské rybníky
reklama

Voľby: Nepočujúci kandidát Jaroslav Cehlárik má námety ako zlepšiť fungovanie kraja

AKTUALITY - Voľby | 18.9.2017, 11.52, prispievatelia

Voličom ponúka prehľadné a systematické riadenie kraja s maximálnym využitím moderných technológií, ktoré by ľuďom uľahčili život.

Voľby: Nepočujúci kandidát Jaroslav Cehlárik má námety ako zlepšiť fungovanie kraja

Nepočujúci kandidát na predsedu Trnavského samosprávneho kraja Jaroslav Cehlárik informoval o svojom volebnom programe na tlačovej besede pred resocializačným strediskom Čistý deň v Galante. Prostredníctvom tlmočníčky z posunkovej reči povedal, že by nebol pasívnym županom ani v takých kauzách, akou bol Čistý deň. Foto: Pavol Machovič

Cukrovar
reklama

 

Nepočujúci kandidát na post predsedu Trnavského samosprávneho kraja (TTSK) Jaroslav Cehlárik (NEKA) by v prípade úspechu v novembrových krajských voľbách nebol pasívnym županom, ale aktívne by riešil problémy obyvateľov kraja.

 

Na tlačovej besede pred resocializačným zariadením Čistý deň v Galante prostredníctvom tlmočníčky z posunkovej reči povedal, že kauzu tejto neziskovky považuje tak trochu aj za zlyhanie krajskej samosprávy.

 

"Aj župan by mal takéto problémy riešiť, pretože sa ho to týka. Ak tu išlo o odobratie akreditácie, o umiestnenie detí, nemôže sa pred tým schovávať,“ uviedol Cehlárik, ktorý je prvým nepočujúcim kandidátom na post predsedu Trnavského samosprávneho kraja.

Májový kvet
reklama

 

Kauza Čistý deň ho poriadne rozčúlila, aj keď ju považuje skôr za politickú.

 

Svojou kampaňou chce osloviť obyčajných ľudí, pretože ich problémy najlepšie pozná. Ponúknuť im chce odborné, prehľadné a systematické riadenie samosprávneho kraja s maximálnym využitím technológií, ktoré uľahčujú prácu, šetria čas a peniaze.

 

Moderné technológie plánuje využiť na zníženie administratívy, ale aj na službu dokumentovania výtlkov na cestách II. a III. triedy.

 

Fotografie výtlkov by boli posielané na Úrad Trnavského samosprávneho kraja, ktorý by následne zabezpečil ich opravu.

 

Cehlárik by presadzoval zavedenie aplikácie, ktorá by ukazovala pohyb autobusov na konkrétnych trasách, čo by skrátilo a uľahčilo čakanie na autobus aj v odľahlých dedinách.

 

Presadzoval by využívanie elektromobilov v Úrade Trnavského samosprávneho kraja, ako aj v rôznych organizáciách, nekompromisne by bojoval proti nelegálnym skládkam odpadu a podporoval by maximálnu výsadbu stromov.

 

Medzi priority 34-ročného Cehlárika patrí aj zachovanie prevádzky piešťanského letiska, ktoré považuje za dôležitý bod v cestovnom ruchu v regióne.

 

„Ja si myslím, že by tam bolo treba vymeniť celý manažment, aby sa zmenilo fungovanie tohto letiska,“ ponúkol svoj recept.

 

Spoločne s akcionármi je podľa tohto kandidáta na župana potrebné prijať na riadenie letiskovej spoločnosti odborníkov, ktorí dokonale rozumejú leteckej doprave.

 

Cehlárik by aktívne spolupracoval s hoteliermi a cestovnými agentúrami, aby sa zvýšil počet zahraničných turistov v Piešťanoch, a tým aj využitie letiska.

 

Jaroslav Cehlárik chce svoju volebnú kampaň financovať prostredníctvom transparentného účtu, na ktorý mu môžu ľudia, ktorých oslovil jeho program, prispieť.

 

Ak to bude potrebné, je odhodlaný zobrať si na financovanie kampane aj úver. V žiadnom prípade však nebude mať megalomanskú kampaň, neplánuje využívať ani bilbordy.

 

O post predsedu Trnavského samosprávneho kraja sa bude vo voľbách 4. novembra uchádzať šesť kandidátov.

 

Volebná komisia zaregistrovala okrem Jaroslava Cehlárika aj Józsefa Berényiho (SMK-MKP), Tibora Mikuša (NEKA), Máriusa Nováka (Nový parlament), Konráda Rigóa (Most-Híd) a Jozefa Viskupiča (OĽANO, SaS, KDH, OKS, Zmena zdola, Demokratická únia Slovenska).

 

SITA

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda balík výhod
reklama
cale clinic
reklama