Trnavské rybníky
reklama

Lycos Trnavské sladovne sú zodpovedným partnerom pre silné pivovary

AKTUALITY - Firmy | 7.3.2018, 10.21, reklamný článok

Fabrika, ktorá má klientov z celého sveta! Hovoríme o firme s približne 50 zamestnancami, ktorá vyrába prémiový slad pre špičkové svetové pivovarnícke koncerny.

Lycos Trnavské sladovne sú zodpovedným partnerom pre silné pivovary

 

Lycos Trnavské sladovne je úspešná spoločnosť, ktorá okrem vlastného úspechu myslí aj na svoju spoločenskú zodpovednosť. Investície do životného prostredia alebo podpora lokálnych farmárov je pre ňu samozrejmosťou.

 

Úspešná etapa sladovní v Trnave začala v roku 2000, keď sladovne prebral úspešný obchodník so sladom Martin Mäsiar. Začiatky boli neisté, ale tím okolo Mäsiara trpezlivo napĺňal svoju predstavu, ktorá sa ukázala ako úspešná.

 

Základom bolo podľa slov samotného majiteľa, že sa nesústreďovali len na zisk, ale zamerali sa na investície do modernizácie a spokojnosti svojich zamestnancov.

 

To bol podľa neho kľúč k úspechu, kedy stagnujúcu fabriku prerobil na úspešnú spoločnosť, ktorá podniká zodpovedne.

 

 

Zodpovedné podnikanie

Lycos Trnavské sladovne sa zamerali na tri typy investícii. Prvé do nevyhnutnej modernizácie výrobných liniek, druhé do zlepšenia pracovného prostredia pre svojich zamestnancov a tretie boli investície do zlepšenia vplyvov výroby na životné prostredie.

 

„Chceme, aby sladovne boli dlhodobo úspešné a to sa dá urobiť iba tak, že podnikáme zodpovedne voči zamestnancom, dodávateľom a obyvateľom mesta Trnava. K tomu smeruje aj naša podpora a naše investície,“ hovorí majiteľ sladovní Martin Mäsiar.

 

Medzi významné investície patrí modernizácia a rozšírenie výrobných liniek za niekoľko miliónov eur.

 

„Ak sme chceli uspieť medzi silnou konkurenciou a dodávať do koncernov ako Carlsberg, Heineken, SAB Miller, Molson Coors alebo ako aj v súčasnosti pre Asahi, tak sme museli modernizovať a zamerať sa na kvalitu,“ vysvetlil Mäsiar.

 

 

Popri tom nezabudli ani na investície do zlepšenia vplyvov výroby na životné prostredie. Pribudla čistička odpadových vôd, chladiace systémy, odsávanie prachu a ďalšie čističky.

 

Spĺňajú všetky slovenské a európske normy s výraznou rezervou. Sú držiteľmi certifikátu ISO 14001, ktorý dostanú iba firmy priateľské k životnému prostrediu.

 

Nezabúdajú však ani na podporu lokálnych farmárov. „Takmer všetok jačmeň, ktorý je kľúčovou zložkou sladu, kupujeme od lokálnych farmárov z trnavského regiónu. Záleží nám na tom, aby sa regiónu darilo a maximálne ho podporujeme,“ povedal Mäsiar.

 

 

Prémiová kvalita

Lycos dodáva v súčasnosti slad do svetových koncernov ako Asahi, Carlsberg, či Heineken. Pod tieto pivovary spadajú viaceré slovenské i české pivovary, ale aj ďalšie pivovary v rôznych krajinách sveta. Dá sa povedať, že slad z Trnavy nájdete takmer všade na svete.

 

„Je to úspech, ktorý sme dúfali od začiatku, že dosiahneme. Dnes je to realita a som hrdý na to, čo sme dosiahli. Nepovažujem to však za výsledok, ktorý nás má uspokojiť, ale záväzok, ktorý nás každý deň motivuje dať si stále nové ambiciózne ciele a posunúť Trnavské sladovne ešte vyššie,“ uzavrel Mäsiar.

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda
reklama
cale clinic
reklama