Trnavské rybníky
reklama

Trnavské rádio s novou kampaňou. Na vizuáloch je Bellušov vodojem aj cukrovarský komín

AKTUALITY - Firmy | 1.10.2019, 11.23, reklamný článok

Reklama môže byť pekná. Tento fakt všetkým Trnavčankám a Trnavčanom opäť potvrdzuje ich obľúbené rádio. V týchto dňoch sa do ulíc dostáva nová ilustrovaná kampaň. Vymyslelo a kreatívne ju pripravilo Trnavské rádio vo vlastných kapacitách, v spolupráci s Malina Studio a talentovanou ilustrátorkou a rodenou Trnavčankou Simonou Čechovou. „Trnava je skvelým miestom pre život, máme radi náš kraj, a chceme to povedať touto ilustráciou,“ hovorí programový riaditeľ Dušan Vančo.

Trnavské rádio s novou kampaňou. Na vizuáloch je Bellušov vodojem aj cukrovarský komín

Vizuál kampane.

 

Pozitívna nálada, cukrovarský komín a ikonický vodojem sú na žltých vizuáloch neprehliadnuteľné. Kampaň je tak trochu poctou Emilovi Bellušovi, jednému z najvýznamnejších architektov 20. storočia, ktorého dielom je okrem iného aj vodojem.

 

V týchto dňoch si pripomíname 120. výročie jeho narodenia. “Toto je prepojenie, nad ktorým sme v rádiu od začiatku uvažovali. Bellušov vodojem totiž nie je iba symbolom Trnavy, ale stal sa nezameniteľnou dominantou okolia,” dopĺňa Vančo.

 

Podobne ako industriálne dominanty na ilustrácii, aj Trnavské radio má ambíciu byť dominantou nielen pre Trnavu, ale vďaka kvalitnému obsahu, pre celý región. Od Piešťan cez Hlohovec, až po Smolenice, či Galantu,” hovorí moderátorka denného vysielania a vedúca správarského tímu Maca Schmidtová.

 

Moderátorka Maca Schmidtová. Foto: Matúš Koprda

 

Aj v hudbe má Trnavské rádio jasno. Sloganom „Hity včerajška, hity dneška“ ukazuje, že v ňom nájdete to najlepšie z hudby 90. ale aj 80. rokov, a mnoho hitov, na ktoré už ostatné rádiá zabudli.

 

Nechýba súčasná hudba, či objavy z regiónu. Frekvencia 103,9 MHz sa za necelé dva roky stala prirodzenou súčasťou životov ľudí v Trnave a jej okolí.

 

„Bavíme poslucháčov, a zároveň im prinášame užitočný obsah a najrýchlejšie informácie. Sme moderným rádiom, ktoré sa stalo prirodzenou súčasťou regiónu,“ dodáva programový riaditeľ Dušan Vančo.

 

 

Trnavské rádio začalo vysielať 17. novembra 2017, takže čoskoro oslávi dva roky.

 

Podľa augustového reprezentatívneho prieskumu, ktorý realizovala agentúra AKO, je Trnavské rádio treťou najpočúvanejšou stanicou v meste Trnava, a zároveň jednotkou v znalosti medzi obyvateľmi.

 

Ladí ho približne 23 000 poslucháčov.

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda balík výhod
reklama
cale clinic
reklama