Trnavské rybníky
reklama

V Prestige Parku vznikli nové byty, v komplexe kladú dôraz na medziľudské vzťahy

AKTUALITY - Firmy | 3.2.2020, 07.00, reklamný článok

Prestige Park sa opäť rozrástol. V komplexe nájomných bytov na Sladovníckej ulici v Trnave slávnostne sprístupnili 57 nových bytov, ktoré vznikli po komplexnej prestavbe pôvodne výrobnej budovy. Novinka nesie názov City dom.

V Prestige Parku vznikli nové byty, v komplexe kladú dôraz na medziľudské vzťahy

City dom, najnovší prírastok do komplexu Prestige Park.

 

K dispozícii sú garsónky, jednoizbové a dvojizbové byty s rozlohou od 26 až do 53 metrov štvorcových. Ide o plne  vybavené nájomné bývanie, stačí si teda priniesť len osobné veci.

 

Všetky byty sú vybavené najmodernejšou technológiou a dizajnovým nábytkom, majú vlastnú kúpeľňu, kuchyňu, postele, rozkladaciu pohovku, skrinky, stôl, stoličky, spotrebiče, práčku a televízor s 35 kanálmi.

 

V cene nájmu sú v komplexe aj wellness, služby inštalatéra, denné upratovanie spoločných priestorov a iné. Priplatiť si je možné parkovisko, wifi či pivnicu. 

 

Skladovacie priestory, nie sú v suteréne, ale každý byt ich má na svojom poschodí.

 

Podrobné informácie pre záujemcov sú na prestigepark.sk, viac o projekte povedal v rozhovore majiteľ Prestige Parku Martin Mäsiar, ktorý je zároveň aj vlastníkom susednej firmy Lycos – Trnavské sladovne.

 

Byty už sú kompletne zariadené.

 

 

Nepochádzate z Trnavy, ako ste sa teda ocitli v tomto meste a prečo ste sa rozhodli investovať práve v areáli súčasného Prestige Parku?

- Narodil som sa v Čechách slovenským rodičom. V roku 1996 som sa oženil na Slovensku, odvtedy tu žijem. K Trnavským sladovniam som sa dostal najprv ako obchodník so sladom, neskôr som ich kúpil.

 

Súčasný areál Prestige Parku bol pôvodne súčasťou Trnavských sladovní. Odčlenili sme ho, výrobu sme posunuli do jednej časti a v druhej sme začali vytvárať bytový komplex, keďže sme chceli nevyužitý areál s dobrou polohou oživiť.

 

 

Zaujala vás Trnava aj ako mesto, alebo ste tu riešili vyložene biznis?

- Trnava je fantastické mesto, vôbec celé Slovensko je úžasná krajina. Za 23 rokov života v tejto republike mám v drvivej väčšine len pozitívne skúsenosti. Nič nebolo také, aby som sa sám seba spýtal, kam som to prišiel.

 

 

Do Trnavy ste prišli obchodovať so sladom, v súvislosti s budovami súčasného Prestige parku sa však objavujú aj zmienky o vinárskej tradícii.

- Vinársku minulosť toto územie malo, ale siaha 150 - 200 rokov dozadu. Vínnu pivničku tu otvárať neplánujem, je to úplne odlišný biznis a musím povedať, že v okolí Trnavy sú fantastickí vinári, ktorých produkty sa dajú vyskúšať v našej reštaurácii.

 

Nemám kapacitu, vedomosti, ani znalosti, aby som sa miešal do ich práce. Držím sa hesla, že človek nemôže robiť všetko. Ak sa budete venovať priveľa veciam, nič nespravíte poriadne.

 

A je to. Objekt je od 15. januára slávnostne otvorený.

 

 

Aké boli začiatky Prestige Parku? Ako vlastne celá myšlienka vznikla?

- V roku 2005 staval v Trnave Peugeot svoju fabriku. Vtedy vznikla myšlienka, že premeníme areál v dotyku centra mesta na bytový komplex. Rátali sme s tým, že veľký investor bude potrebovať ubytovávať svojich ľudí. To bol primárny impulz, prečo sme Prestige Park začali riešiť.

 

S PSA sme, žiaľ, nenašli spoločnú reč, ale povedali sme si, že by bola hlúposť to nezrealizovať. Len s tým rozdielom, že neurobíme dvesto bytov naraz, ale budeme stavať postupne. Ukázalo sa to ako dobrá voľba, týmto štýlom pokračujeme dodnes.

 

 

Mávate vysokú obsadenosť bytov. Keď dostávate spätnú väzbu od ľudí, čo ich do Prestige Parku najviac láka?

- Jedna z najdôležitejších vecí, na ktorých si zakladáme, je pozitívna spätná väzba od našich nájomníkov. Celá táto filozofia je založená na tom, že ide o nájomné bývanie a Prestige Park ako jediný majiteľ do značnej miery rozhoduje o tom, aké pravidlá tu budú platiť.

 

Od samého začiatku sme nastavili systém tak, aby sa tu oplatilo bývať slušným ľuďom, ktorí svojím správaním nevyrušujú ostatných a nespôsobujú svojmu okoliu problémy.

 

Jednoducho, snažíme sa, aby tu bývali ľudia, ktorí zapadnú do nášho sloganu Let´s be friends (Buďme priatelia). 

 

Znamená to, že nielen my s našími klientami by sme mali byť v priateľskom vzťahu, ale tiež nájomníci medzi sebou.

 

Toto sú dôvody, ktoré nám dávajú veľkú komparatívnu výhodu v porovnaní s inými ubytovacími zariadeniami.

 

 Ľudia, ktorí tu bývajú, to veľmi oceňujú a vedia, že Prestige Park znamená garanciu pokojného bývania a dobrých medziľudských vzťahov.

 

Spálňa poskytuje komfort.

 

Šikovná kuchyňa.

 

 

Ďalším sloganom, ktorý sa objavuje aj na reklamných pútačoch Prestige Parku je Let´s be green, teda Buďme zelení. Čo si má pod tým človek predstaviť?

- Človek svojou činnosťou ovplyvňuje prírodu. Nie je to stopercentne dokázané tvrdenie, ale vysoko pravdepodobné určite. Myslím si, že by sme sa preto všetci mali snažiť, aby sme životné prostredie ovplyvňovali negatívnym spôsobom čo najmenej.

 

Celá filozofia nášho podnikania je založená na tom, že chceme byť moderní a dynamickí. A takí nemôžete byť, pokiaľ nebudete nejakým spôsobom reflektovať to, ako sa človek správa k prírode.

 

Preto k "zelenému" a šetrnému prístupu k svetu motivujeme nielen našich zamestnancov ale aj nájomníkov. Využívame kvalitné technológie, rekuperáciu, tepelné čerpadlá, pri stavbách izolačné materiály, aby sme minimalizovali spotrebu energie.

 

Na umývanie a pranie používame biologicky odbúrateľné  čistiace prostriedky. Separujeme odpad, snažíme sa motivovať ľudí, aby odpadov bolo čoraz menej.

 

Našich klientov potom pravidelne informujeme koľko CO2, stromov a bazénov čistej vody sme ušetrili práve tým, že sa správame v duchu hesla Let´s be green.

 

Sledujeme aj trendy, ak uvidíme novú technológiu, ktorá by mohla naše správanie k životnému prostrediu ešte vylepšiť, určite sa budeme snažiť ju implementovať do života v Prestige Parku.

 

Kuchyňa s jedálňou v dvojizbovom byte.

 

Kúpeľňa.

 

 

Svojím spôsobom je "zelené" aj to, že ste budovy nebúrali, ale prerábali. Hovorí sa však, že rekonštrukcia je náročnejšia ako výstavba nového objektu. Neoľutovali ste tento postup?

- Súhlasím, rekonštrukcia je stopercentne náročnejšia a aj oveľa drahšia. Na jednej strane sme sa však snažili zachovať naše kultúrne dedičstvo a technické pamiatky.

 

Na druhej strane, pokiaľ budovu zrekonštruujete, má oproti novej pridanú hodnotu, akési Genius loci. Dýcha atmosférou, akú nikdy v novostavbe nedosiahnete.

 

Keď navštevujem aj iné úspešne zrekonštruované budovy, vidím na ľuďoch, že sa im to páči. Zároveň môžeme hovoriť o pridanej hodnote k marketingu našej spoločnosti. Všetko ide ruka v ruke.

 

 

Ak by ste najnovší prírastok vášho nájomného bývania City dom mali predstaviť niekomu, kto nikdy nepočul o tomto projekte, čo by ste mu povedali?

- Ak chcete žiť moderne, dizajnovo, príjemne a na dobrej adrese pri centre s garanciou pokojného a dobrého bývania, my sme tá správna voľba.

 

Výhľad jedného z bytov.

 

Pri jednotlivých bytovkách sú súkromné parkoviská.

 

Ako dlho v priemere zostávajú nájomníci vo vašich bytoch?

- Určite je to viac ako rok, štatistický údaj bude niekde medzi dvoma a troma rokmi.

 

 

Vydýchli ste si po dostavbe City domu alebo sa chystáte už na ďalšiu investíciu?

- Pomaly mi dochádza, že to mám za sebou. Boli to dva roky značných stresov. Prestavba bola pomerne náročná, vyžadovala si veľmi veľa nečakaných a neplánovaných zásahov. Samotný fakt, že vidím, aký je objekt nádherný, ma však napĺňa pýchou a úľavou.

 

Chodbové priestory dýchajú čistotou.

 

 

Aké máte ďalšie plány s Prestige Parkom?

- Postavili sme už 139 bytov, zvyšných zhruba šesťdesiat chceme vytvoriť v dvoch objektoch, ktoré sú ešte v pôvodnom stave. Každopádne, máme záujem to dokončiť, pretože si myslím, že areál je na to predurčený. Časový horizont teraz neviem povedať, ale verím, že do desať rokov to bude hotové celé.

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda balík výhod
reklama
cale clinic
reklama