Trnavské rybníky
reklama

Za dverami: Lákavá pouličná ponuka

BLOG - Za dverami | 24.6.2012, 23.51, Katarína Rosinová

„Príjemný dobrý deň, slečna, môžem vám položiť jednoduchú otázku? Nakupujete v hypermarkete XY?“ preruší tok mojich myšlienok dievčina mladšia odo mňa a ani poriadne nečaká na moju odpoveď, len spustí tok vopred naučených fráz.

Naučené sú aj akože vtípky, úsmevy a gestá. Práve mám dobrú náladu, a tak ju nechám, nech sa vykecá.

reklama


Hovorí o novej značke parfumu, ktorý bude už onedlho v predaji v spomínanom reťazci hypermarketov. „Ste energický, alebo romantický typ?“ spýta sa a už aj mi dáva ovoňať vzorky. Nie som ani jeden, pomyslím si, ale nakoniec kývnem na menej sladkú, energickú, vzorku. Tuším, čo bude nasledovať.


Od mladej dámy sa ešte dozviem, že ich úžasný parfum bude v predaji už o pár dní za bezkonkurenčnú cenu šesťdesiat eur. Že som to ja, parfum mi rovno daruje, ale nenápadne, lebo na ňu dohliadajú neviditeľní šéfovia schovaní zrejme niekde za rohom. Skôr, ako natiahnem ruku, spýtam sa, kde je háčik.

 

Veď kto vám dnes čo dá grátis. :) „Samozrejme, nebude to úplne zadarmo, ale za dvadsaťdva eur,“ vysloví pokojne pravdepodobne skutočnú cenu voňavky. Aké nečakané. „Lákavú“ ponuku odmietam, aj tak mám doma svoju vôňu, s ktorou som spokojná.

reklama


Praktiky pouličných predajcov už takmer všetci poznáme. Je na nás, či im naletíme, pošleme ich niekam alebo si z nich zoberieme len tú príjemnú časť – kompliment na začiatku a prianie pekného dňa. Veď vetu typu „Slečna, váš úsmev mi zlepšil náladu“, nepočujete každý deň. :)
 

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy
TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda balík výhod
reklama
cale clinic
reklama