Radnica niekoľko týždňov neodpovedala na podnety z portálu Odkaz pre starostu

Vytlačené z https://www.trnavskyhlas.sk | 26.4.2024
https://www.trnavskyhlas.sk/c/27823-radnica-niekolko-tyzdnov-neodpovedala-na-podnety-z-portalu-odkaz-pre-starostu/radnica-niekolko-tyzdnov-neodpovedala-na-podnety-z-portalu-odkaz-pre-starostu/

Zdržanie odpovedí občanom spôsobili podľa hovorkyne radnice Veroniky Majtánovej personálne zmeny a vianočné sviatky.

Trnavská radnica. Ilustračné foto: archív trnavskyhlas.sk

 

Mestský úrad v Trnave už niekoľko týždňov neodpovedá na podnety občanov, ktoré samospráve adresujú cez portál www.odkazprestarostu.sk.

 

Trnava pritom patrí k prvým mestám na Slovensku, ktoré začali túto službu pri komunikácii občanov a samosprávy využívať.

 

Jej priekopníkom v Trnave bol občiansky aktivista Peter Bročka, ktorý sa v roku 2014 stal primátorom.

 

„Podnety na Odkaze pre starostu naďalej vybavujeme, pre personálne zmeny správcu portálu za mesto a navyše vianočným sviatkom prišlo k zdržaniu pri odosielaní odpovedí,“ povedala pre agentúru SITA hovorkyňa trnavskej radnice Veronika Majtánová.

 

Väčšina podnetov obyvateľov Trnavy v decembri minulého roku a januári tohto roku je bez odpovede zo strany mestského úradu.

 

Ľudia sa na radnicu cez www.odkazprestarostu.sk v tomto období najčastejšie obracali s upozorneniami na neporiadok na verejných priestranstvách, preplnené kontajnery na odpad, nepohrabané lístie a upozorňovali aj na ďalšie nedostatky v meste.

 

Odkaz pre starostu je internetový portál, ktorý umožňuje obyvateľom jednoducho a rýchlo posielať podnety samospráve.

 

V Trnave sa jeho administrátorom stal občiansky aktivista Peter Bročka. Službu propagoval aj po svojom nástupe do kresla primátor v roku 2014.

 

Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť Trnavu viackrát ocenil za dobré vybavovanie podnetov občanov cez túto službu.

 

SITA

prispievatelia | 20.1.2020 | Trnava | https://www.trnavskyhlas.sk