Trnavské rybníky
reklama

City Arena predstavila značky, ktoré budú mať v centre prevádzky

ŠPORT - Futbal - Spartak | 24.4.2014, 10.52, prispievatelia

Trnavská CITY ARENA bude od jesene 2015 nielen novým trnavským štadiónom, ale i najmodernejším obchodným centrom, ktoré svojim zákazníkom ponúkne na ploche 29 500 m² až 110 obchodných jednotiek a  takmer 1000 parkovacích miest v dvoch podzemných podlažiach.

City Arena predstavila značky, ktoré budú mať v centre prevádzky

Vizualizácia City Areny pri pohľade od Paulínskej ulice.

Púpavy pri aleji
reklama

 

„Z pohľadu zákazníka sa CITY ARENA stane najdominantnejším obchodným, spoločenským a zábavným centrom pre Trnavu a celý trnavský región. Projekt je citlivo zakomponovaný do centra mesta a ponúkne atraktívne prostredie pre nákupy, schôdzky, zábavu a riešenie každodenných záležitostí.

 

Lukratívnosť projektu potvrdzuje obrovský záujem obchodníkov známych značiek, multiplex s piatimi kinosálami, renomované gastro prevádzky, bowling, ručná autoumyváreň, detský zábavný svet či krytá pešia zóna pri hradbách.

 

ŠUPA technika
reklama

 

Projekt ponúka všetko, čo poznajú Trnavčania z Bratislavy či miest západnej Európy. Z lokálneho pohľadu pôjde o spojenie najobľúbenejšieho trnavského športu s ďalšími možnosťami trávenia voľného času a nakupovania. A to všetko pod jednou strechou s pohodlným parkovaním,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti City-Arena Plus Pavol Adamec.

 

Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m²). Podobne je na tom už len Prešov. Európsky priemer je pritom až 1 200 m² na tisíc obyvateľov.

 

 

Postavením obchodného centra CITY ARENA sa Trnava dostane na 900 m² obchodných priestorov na tisíc obyvateľov. Dvadsať minút jazdy autom od CITY ARENY žije viac ako 150 000 ľudí.


„Rušná lokalita, unikátne spojenie so športovým stánkom, dostatočný počet parkovacích miest, optimálna vzdialenosť od diaľnice, železničnej či autobusovej stanice a obytných zón robí z tohto projektu prvotriedne miesto pre obchodníkov,“ dodáva zástupca spoločnosti Cushman&Wakefield, ktorá má na starosti obchodnú prezentáciu projektu, Richard Souhrada.

 

„Záujem nadnárodných retailerov je veľký. Medzi tými, s ktorými už máme podpísané zmluvy alebo sú v štádiu negociácie sú, okrem supermarketu Billa, aj obchody ako H&M, Lindex, Camaieu, Tally Weijl, Guess, Armani Jeans, Reserved, Mohito, Orsay, Deichmann, obuv CCC, Intersport, Cinemax, Tchibo a mnohí ďalší ,“ dodáva Souhrada.

 


Hoci práce na zakladaní budúceho obchodného centra rýchlo napredujú, prioritou v tomto období pre stavbárov je dokončenie nového futbalového štadióna.

 

„Práce na štadióne idú presne podľa harmonogramu a veríme, že už začiatkom jesene 2015 privítame v CITY ARENE nielen divákov na prvom futbalovom zápase, ale aj našich prvých návštevníkov v priestoroch obchodného centra,“ uzatvára Pavol Adamec.
 

tlačová správa

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda na splátky
reklama
cale clinic
reklama