Trnavské rybníky
reklama

Úspešný príbeh trnavskej firmy: Reklamné predmety dodávajú aj pre veľké spoločnosti

AKTUALITY - Firmy | 29.3.2017, 07.00, inzercia

Na začiatku bol nápad dvoch mladých ľudí. Vyplnili dieru na trhu a otvorili si spoločnosť na výrobu reklamných predmetov. Stavili na USB kľúče a dnes sú jednotkou na slovenskom trhu. Spoločnosť CreoCom ich za viac ako jedenásťročnú éru svojej existencie rozdistribuovala už asi dva milióny.

Úspešný príbeh trnavskej firmy: Reklamné predmety dodávajú aj pre veľké spoločnosti

Aj takéto USB kľúče na mieru spoločnosť vyrába.

 

Zakladatelia firmy Martin Hlavatovič a Martin Bušo sa spoznali počas štúdia na vysokej škole v Trnave. Nápad vyrábať reklamné USB kľúče sa ukázal ako správny ťah. Zákazok postupne pribúdalo, do kontaktu sa dostávali so stále väčšími partnermi.

 

Dnes už spolupracujú s desiatkami agentúr na Slovensku i v Česku, ktoré pre svojich klientov zastrešujú promo aktivity.

 

"Reklamné USB kľúče sú praktickým darčekom, ktorý zaujme už svojím dizajnom a zároveň má praktické využitie, takže ho nikto nevyhodí do koša. Na USB kľúč môžeme nahrať informácie o vašej spoločnosti ako napríklad katalógy, cenníky, fotografie produktov a poskytnúť ho obchodným partnerom zároveň ako svoje promo," hovorí Martin Bušo.

 

Kreativite pri tvorbe USB kľúčov medzi nekladú.

 

 

Ako CreoCom rástol, prichádzali aj nové požiadavky od klientov. "Pýtali sa, či by sme im vedeli vyrobiť aj iné reklamné predmety. Preto sme postupne našu činnosť rozšírili a dnes zabezpečujeme širokú škálu od diárov, cez perá, kalendáre, hrnčeky, tričká, tlačoviny a pod. Najnovšie robíme aj prenosné nabíjačky," pokračuje konateľ spoločnosti.

 

Klientom pritom dokážu vyrobiť USB kľúč priamo na mieru, TU si môžete pozrieť ich základnú ponuku.

 

Pre spoločnosť zo železničného priemyslu napr. pripravili USB v podobe vagóna, k hokejovým majstrovstvám sveta robili reklamné predmety v tvare pukov či dresov, pre jednu z univerzít vytvorili USB-čka v duchu ich loga.

 

USB pre Katolícku univerzitu v Ružomberku. 

 

 

Pri prvotnej komunikácii s klientom sa v CreoCom-e najprv snažia spoznať potreby klienta, následne mu poradiť, aký typ reklamného predmetu by bol pre neho najvhodnejší.

 

Ak si nevyberie zo širokej ponuky tvarov, pripravia špeciálne vyrobené náhľady podľa zadania.

 

Reklamné USB kľúče môžu mať rôzny povrch, teda nielen plastový, ale napr. aj drevený či kožený.

 

Martin Hlavatovič (vľavo) a Martin Bušo na veľtrhu darčekových a reklamných predmetov v Číne.

 

Martin Bušo v prezentačnej miestnosti CreoCom.

 

 

Pre inšpirácie chodia zástupcovia spoločnosti Creocom i na veľtrhy do Nemecka, Hongkongu a Číny.

 

"Našou filozofiou je poskytovanie služieb založených na kvalite, kompetencii a serióznosti. Cieľom je porozumenie klientom a ich potrebám tak, aby konečné riešenie spĺňalo ich požiadavky a ciele. Snažíme sa o vybudovanie dlhodobej dôvery založenej na slušných partnerských vzťahoch. Sme pripravení komunikovať a plniť požiadavky," hovorí Martin Hlavatovič.

 

Viac o spoločnosti sa dozviete aj na stránke www.creocom.sk, firmu nájdete aj na sociálnej sieti Facebook.

 

 

Fotogaléria vybraných reklamných predmetov

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda balík výhod
reklama