Trnavské rybníky
reklama

Cyklotrasa týždňa: Zažite letnú idylku na dvoch kolesách

ŠPORT - Cyklotrasy | 6.7.2012, 17.30, Ján Král

Čo s voľným víkendom? Sadnite na bicykel a vyberte sa do sveta užívať si slnko a leto. V horúčavách vám isto dobre padne, ak vás osvieži vánok spojený s pohybom na bicykli.

Pohľad na vodnú nádrž v Suchej nad Parnou pôsobí ako balzam na dušu. Foto: Ján Král

A aby toho nebolo málo, vypotíte sa a urobíte niečo pre svoje zdravie. Máme pre vás tip na pohodovú tridsať kilometrovú trasu, pri ktorej však miestami dostanú vaše svaly zabrať.

Púpavy pri aleji
reklama

Z Trnavy vyrazte cez Kamenný mlyn na Biely Kostol a Ružindol. Hneď za obcou vyšliapete do kopca a zahnete doprava. Čaká vás príjemný úsek smerom do Borovej, kde stretnete minimum áut a budete teda mať aj priestor na debatu s parťákom.

Hneď po príchode do Borovej odbočte doprava a stúpajte do kopca. Odmena vás čaká už o chvíľu. Z Borovej do Dlhej nepotrebujete vôbec vyvíjať silu. Proste sa len zveziete tiahlym kopcom až do obce.

ŠUPA technika
reklama

Pokračujte po hlavnej ceste až ku križovatke pri miestnom pohostinstve. Odbočíte doprava smerom na Košolnú. Keď prekonáte túto kopcovitú časť trasy, čaká vás už viac-menej len letná bicyklová idylka.

Pokračujete smerom na Suchú nad Parnou. Tu odporúčame dať si pauzu, vychutnať si čaro miestnom vodnej nádrže a osviežiť sa kofolou. Ideálny návrat pre cyklistu vedie cez Zvončín. Pri obecnom úrade odbočíte doprava a okolo družstva sa dostanete na poľnú asfaltku.

Keď prídete na téčkové rázcestie, zahnete doľava. Po ľavej ruke budete mať čoskoro ohradu s levmi. Pokračujte ešte niekoľko desiatok metrov po ceste a napravo uvidíte poľnú cestu, ktorá ide rovnobežne s hlavným ťahom do Trnavy. Po poli prídete bez starostí až do Trnavy.

Dĺžka trasy: 35 kilometrov
Čas: zhruba dve - tri hodiny
Náročnosť: ľahká
Prevýšenie: pripravte sa aj na kopce

Keďže leto dáva zabrať organizmu, nezabúdajte na pitný režim, fľaša vody bude dobrým spoločníkom. Vhod padne aj pokrývka hlavy či opaľovací krém. Vyhnite sa technickým problémom s bicyklom, dajte si ho pred jazdou skontrolovať u profesionálov.

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika