Trnavské rybníky
reklama

Fakulta masmediálnej komunikácie UCM sa vydala na cesty po Slovensku

AKTUALITY - Trnava | 11.4.2013, 15.30, prispievatelia

Štyria doktorandi Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave vyrazili v pondelok, 8. apríla, v rámci projektu „Road-Trip FMK“ po slovenských stredných školách. Počas jedného týždňa navštívia vyše štrnásť gymnázií, obchodných akadémií a odborných škôl v deviatich slovenských mestách.

Fakulta masmediálnej komunikácie UCM sa vydala na cesty po Slovensku

FMK UCM oslovuje študentov zaujímavou formou. Foto: archív FMK UCM

BESST
reklama


Prezentáciou určenou pre študentov 3. a 4. ročníka SŠ priblížia všetky aktivity a atraktívne študijné programy.


„Projektom „Road-Trip FMK“ chceme zaujímavou formou prezentovať našu fakultu. Osobný kontakt, hodnotné prezentácie a najmä skúsenosti a profesionalita doktorandov sú tým, čo budúcich vysokoškolákov zaujíma. Vo vyhradenom čase môžu priamo reagovať, pýtať sa na všetky dôležité informácie spojené so štúdiom na našej vysokej škole," hovorí dekanka FMK Dana Petranová.


Fakulta masmediálnej komunikácie ponúka štúdium v štyroch akreditovaných študijných programoch – masmediálna a marketingová komunikácia, vzťahy s médiami v anglickom jazyku a aplikované mediálne štúdiá.

Namaľuj futbalovú Trnavu
reklama

 

Študenti majú možnosť získavať praktické skúsenosti už počas štúdia v študentskom časopise Atteliér, rádiu Aetter, FMK TV, ale aj FotoAtteliéri pod vedením skúsených odborníkov.


„Naše návštevy po stredných školách sú dôkazom toho, že aj keď sú maturanti zameraní napr. na ekonomické smery, láka ich práca vo sfére médií a marketingu. Usilujeme sa im vysvetliť, že to vôbec nie je ľahká cesta, ale keď si nájdu oblasť, ktorá ich zaujíma a budú sa jej naplno venovať, môžu byť úspešní," zhodujú sa doktorandi FMK.


Vďaka projektu „Pracovné stáže FMK“ môžu už počas štúdia získať prax v redakciách domácich periodík, v mediálnych a reklamných agentúrach, televíziách a rádiách.

 

V ôsmich kabinetoch Kreatívnej agentúry Atteliér riešia reálne projekty univerzity aj externých klientov. Športové, kultúrne, hudobné, módne, ale aj vedomostné eventy dopĺňajú tvát mladej a dynamickej fakulty.


Road-Trip FMK po stredných školách zakončia doktorandi v piatok, 12. apríla, na jednom z gymnázií vo Vranove nad Topľou. Jeho priebeh, interaktívny blog a fotografie z ciest môžete už teraz sledovať na stránke www.roadtrip.fmk.sk.

 

Projekt Road-Trip FMK vznikol v roku 2012 na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, s cieľom priamo osloviť študentov vybraných stredných škôl na celom Slovensku.

ZDENKA SEKEREŠOVÁ

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda TANEX
reklama