Investícia do oblastného futbalu: ObFZ Trnava má nového partnera
ŠPORT - Futbal - Futbalové ligy | 30.4.2013, 17.13, Ján Král
Najvyššia súťaž Oblastného futbalového zväzu Trnava získala nového partnera. Stala sa ním spoločnosť Mirupo Šport DMD. Benefity zo zrodu tejto spolupráce pocítia kluby i zväz od začiatku novej sezóny.
Okamihy po podpise zmluvy. Zľava Alexander Schmidt, Filip Holec a Ján Drábik. Foto: Ján Král
reklama
Sponzorský kontrakt znie na dva roky, slávnostne ho podpísali v utorok popoludní v priestoroch trnavského hotela Holiday Inn. Podpisy na zmluvu pripojili predseda ObFZ Trnava Alexander Schmidt a zástupca Mirupo Šport DMD Ján Drábik.
Zásadnou novinkou je, že od nového ročníka 2013/2014 ponesie najvyššia súťaž v rámci ObFZ Trnava názov Mirupo Šport DMD oblastné majstrovstvá.
Zmenou prejde aj logo súťaže.
Spoločnosť MIRUPO dodá všetkým účastníkom tejto ligy dve oficiálne hracie lopty značky Adidas.
Víťaz Oblastných majstrovstiev získa poukážku na nákup sady dresov od spoločnosti MIRUPO DMD v hodnote 550 eur a nový partner zväzu zabezpečí aj trofej pre víťazné družstvo tejto súťaže.
"Aby nezostalo len pri odmeňovaní seniorských mužstiev, nový reklamný partner poskytne Oblastnému futbalovému zväzu Trnava sadu dresov pre žiacke družstvo výberu ObFZ," uviedol predseda Alexander Schmidt.
Alexander Schmidt si sľubuje od spolupráce aj marketingového povznesenie oblastných majstrovstiev. Foto: Ján Král
"Súčasťou dohody je i reklamné partnerstvo, takže od budúcej sezóny budete môcť vidieť na ihriskách oblastných majstrovstiev ObFZ Trnava bannery tejto spoločnosti, zaoberajúcej sa predajom športových potrieb vybraných značiek," dodal Filip Holec - zástupca marketingového partnera zväzu MediaProSports.
"Tešíme sa, že sme získali partnera, akým je Mirupo Šport DMD. Som veľmi rád, že aj naša najvyššia súťaž ponesie meno podľa tohto partnera. Ide o jasný prínos pre zväz ale aj pre kluby. Spolupráca má význam aj z marketingového hľadiska. Súťaž so zmysluplným názvom má oveľa vyšší cveng a vážnosť v očiach verejnosti," poznamenal Schmidt.
Prvý muž ObFZ Trnava figuruje aj v štruktúrach Západoslovenského futbalového zväzu, kde zatiaľ žiadna zo súťaží svojho oficiálneho partnera, po ktorom by bola pomenovaná liga, nemá.
"ObFZ Trnava neodovzdáva pozitívne skúsenosti po prvýkrát. Možno budeme opäť inšpiráciou ako v minulosti," pousmial sa.
"Spomeňme len bezhotovostný platobný styk vo vzťahu k delegovaným osobám, spájanie mládežníckych družstiev, o ktorom sa dnes hovorí dokonca už aj na úrovni Slovenského futbalového zväzu ako o jednom z možných riešení mládežníckeho futbalu. Nielen Trnavsko trpí na malý počet športujúcich detí a treba hľadať spôsoby ako udržať mládež pri športe," doplnil.
V Mirupo Šport DMD si podľa slov Jána Drábika uvedomujú význam futbalu v trnavskom regióne. Foto: Ján Král
Mirupo Šport DMD sa verí, že spolupráca bude obojstranne prínosná.
"Spádová oblasť v okolí Trnavy je silno futbalovo založená. Ľudia tu tento šport milujú, čo silno súvisí aj so vzťahom k Spartaku Trnava, ktorý tiež obliekame. V regióne sa chceme dostať do popredia ako distribútor značky Adidas," povedal Ján Drábik.
"Našou ambíciou je preraziť aj v oblasti predaja športovej obuvi. Hráčom z klubov ObFZ Trnava sme pripravení poskynúť výrazné zľavy," dodal.