Po odštartovaní výstavby pribúdajú na mape outletu nové značky
AKTUALITY - Región | 18.6.2013, 09.00, prispievatelia
VODERADY – Výstavba najväčšieho slovenského outletového centra ONE Fashion Outlet sedem mesiacov od poklepania základného kameňa rekordne pokročila.

Zeleň a voda dajú outletovému centru ten správny šmrnc.
Termín ukončenia výstavby prvej fázy projektu, ktorá si vyžiada celkové investície vo výške 30 mil. eur, je naplánovaný na koniec októbra 2013.
Napredovanie výstavby je pozitívnym signálom aj pre nájomcov, a tak sa ONE Fashion Outlet môže pochváliť ďalšími prestížnymi módnymi značkami na palube.
„Teší nás, že stavba napreduje podľa plánu, čím napĺňame náš prísľub zákazníkom, ktorí si budú môcť vychutnať svoje prvé nákupy počas slávnostného otvorenia už koncom októbra tohto roka,“ uviedol pre Trnavský hlas Vladimír Kozár, projektový manažér ONE Fashion Outlet.
„Na stavbe sme dokončili hrubé terénne práce, následne bol zhotovený železobetónový skelet, reklamný pilón a osadená strešná konštrukcia.
V súčasnosti pracujeme na tepelnej izolácii strechy, oceľovej konštrukcii skeletu a opláštení stavby. Zároveň realizujeme položenie kanalizácie a rozvodov.
V nasledujúcich týždňoch osadíme drevenú časť reštaurácie a drevenú konštrukciu pasáže. Následne nás čaká oceľová konštrukcia pasáže a práce na vodných plochách,“ priblížil rozsah prác.
Začiatok stavby a jej rýchle napredovanie prinášajú so sebou aj zvýšený záujem zo strany nájomcov. Tí pribudli aj po predstavení unikátneho outletového projektu na prestížnom veľtrhu komerčných nehnuteľností MAPIC 2012, ktorý sa uskutočnil koncom minulého roka vo francúzskom Cannes.
„ONE Fashion Outlet má už teraz 50-percentnú obsadenosť a v súčasnosti rokujeme o obsadení ďalších 15 % nájomnej plochy. K už ohláseným prestížnym značkám ako adidas, Nike, Puma, Benetton, Trussardi, GANT, Envy, Levi´s, Tom Tailor, LuxuryMall pribudli ďalšie, napríklad Mustang, Aftershock London, Marina Militare či Lee Cooper. Najviac značiek pristúpi práve v nasledujúcom období 3 mesiacov, resp. tesne pred otvorením. V súčasnosti sa už zameriavame len na doladenie nájomného mixu tak, aby si v našom centre našli svoje všetky vekové skupiny,“ dodáva Vladimír Kozár.
Areál ONE Fashion Outlet je projektovaný tak, aby uspokojil návštevníkov nielen výhodnými nákupmi, ale príjemne stráveným časom s celou rodinou. Komfortné nákupy aj v prípade nepriaznivého počasia umožnia obchody umiestnené po oboch stranách otvorenej nákupnej ulice s preskleným zastrešením.
Návštevníci sa môžu pomaly presúvať z obchodu do obchodu a medzi tým si aj oddýchnuť a vychutnať kávu alebo dobré jedlo v niektorej z reštaurácií a kaviarní.
Tie budú umiestnené v srdci projektu, v hlavnej zóne obklopenej jazerom na južných terasách s výhľadom na západ. Voda je práve tým elementom, ktorý dokáže človeka spolu so zelenými plochami osviežiť a vytvoriť pocit relaxu a pohody.
ONE Fashion Outlet nezabúda ani na rodičov s deťmi – celý areál bude koncipovaný ako „family friendly“ - s detským parkom a rôznymi zábavnými atrakciami.
suj