Do ONE Fashion Outlet pôjdu z Trnavy priame autobusové spoje
AKTUALITY | 10.7.2013, 06.00, prispievatelia
VODERADY – Najväčšie slovenské outletové centrum, ktoré vyrastá na ploche 15-tisíc metrov štvorcových pri Voderadoch, otvoria 30. októbra.

Na obchodných prevádzkach už montujú sklenené výplne.
Zákazníkom okrem 70 obchodov renomovaných značiek budú k dispozícii kaviarne, reštaurácie i detský kútik. Pre Trnavčanov bude zabezpečená priama linka z mesta do Voderád s presným grafikonom. Odkiaľ budú autobusy štartovať, zástupcovia ONE Fashion Outletu (OFO) zatiaľ nešpecifikovali.
Do už známej ponuky zazmluvnených značiek ako adidas, Nike, Puma, Benetton, Trussardi, GANT, Envy, Levi´s, Tom Tailor, LuxuryMall, Mustang, Lee Cooper či Aftershock London pribudli Ecco, Marina Militare - Aviazione Navale, Gear, Dajar.
„Ďalšie sú pred podpisom zmlúv, špecifikovať ich budeme až potom, najneskôr do konca augusta,“ uviedol Vladimír Kozár, project director ONE Fashion Outlet.
Stavba je už zastrešená.
Výstavba pokračuje rýchlym tempom a črtajú sa už aj finálne kontúry tohto moderného centra. „Sme hrdí na to, že od položenia základného kameňa prebieha výstavba v súlade s časovým harmonogramom a sme dôveryhodným partnerom pre všetkých účastníkov projektu.
Tu bude o tri mesiace umelé jazero. Napúšťať ho začnú koncom augusta.
Na stavbe pracuje denne 130 až 150 ľudí. Ukončené sú rozvody verejného osvetlenia a plocha parkoviska je pripravená na cementovú stabilizáciu.
Taktiež opláštenie sendvičovými panelmi zo severnej strany. V obchodných jednotkách realizujeme elektrické rozvody a vzduchotechniku, prípojky vody a kanalizácie sú už hotové,“ spresnil Vladimír Kozár.
Namontovaná je už aj vzduchotechnika.
Zástupcom značiek odovzdajú priestory predajní v prvý septembrový týždeň, aby mali dostatok času na prípravu. No i tak sa nepredpokladá, že naraz otvoria všetky.
„Vždy do toho niečo príde, niektoré majú otvorenie naplánované naschvál o niečo neskôr, niektoré si počkajú na jarný termín, iné sa rozhodli vstúpiť do projektu až v jeho druhej fáze. Taká je totiž filozofia firiem,“ poznamenal Kozár.
Budovy už dostávajú aj obvodové plášte.
Druhá fáza výstavby outletu je naplánovaná o dva roky a na 11 ha by malo pribudnúť do 50 nových obchodov.
V otvárací deň Vladimír Kozár celoplošné výraznejšie zľavy na tovare nepredpokladá. „Je to vecou firiem, my im nemôžeme nič prikazovať. V celoeurópskom meradle však platí, že outlety sú o 30 percent lacnejšie než obchodné centrá.
Našou snahou je, aby sa na Slováka nepozerali ako druhoradého klienta a zabezpečili mu rovnaké cenové podmienky ako v rakúskom Pandorfe. Predpokladám však, že u nás budú lepšie ceny ako tam,“ dodal Kozár.
suj, foto: OFO