Trnavské rybníky
reklama

Na Trnavskej 13 padali nové rekordy, pivo od Arborie už na štarte

AKTUALITY - Firmy | 18.6.2015, 07.00, reklamný článok

Arboria park sa tento rok stal novým sponzorským partnerom Trnavskej 13 - dvoch dní plných zábavy, piva, muziky a športových aktivít či celodenného programu pre deti.. Uplynulý víkend Trnavčania týmto multižánrovým festivalom oslávili príchod leta.

Na Trnavskej 13 padali nové rekordy, pivo od Arborie už na štarte

Arboria park podporila festival Trnavská 13.

Pre všetkých nadšencov si už na štarte pripravil Arboria park 500 pív zadarmo. Okrem toho bol každý, kto sa zaregistroval u hostesiek z Arboria parku, zaradený do súťaže o víkendový pobyt v pivných kúpeľoch s pivnými procedúrami a ochutnávkou piva.

 


Najlepšia chill out zóna v Trnave

Hoci je podujatie skôr orientované na športovcov, milovníkov piva a zábavy chtivých, organizátori a nový sponzor mysleli aj na mamičky a ich deti.

 

Veľkému úspechu sa na podujatí tešila chill out zóna s príznačným názvom „Arboria park - Najlepšia adresa v Trnave“.

 

 

Ocenili ju najmä mamičky s deťmi, pre ktoré tu boli pripravené omaľovánky či balóniky a detičkám sa venovali animátorky.

 

Ďalšou atrakciou bola možnosť nechať sa zdarma odfotiť profesionálnym fotografom a odniesť si tak fotografiu v rámiku s motívom Arboria park ako spomienku na krásne strávenú sobotu.

 


Lámali sa rekordy
Účastníkov si toto tradičné podujatie našlo aj tento rok neúrekom. Veľa Slovákov, Čechov, Rakúšanov, Slovincov, Francúzov či Španielov sa tešilo z 13 pripravených reštaurácií a pubov a 5 bonusových podnikov.

 

Výsledkom je, že 18. ročník pivno-turistického pochodu dosiahol svoj historický rekord - prišlo až 3 289 účastníkov.

 

 

Celé podujatie odštartoval v piatok 13 km dlhý beh. Zo žien si titul víťazky bežeckej súťaže odniesla Romana Komarňanská a z mužov Martin Vrábel.

 


Trnavská 13
Princípom tohto tradičného pivno-turistického pochodu je zbieranie pečiatok do svojho pindexu.

 

Pečiatky účastníci zbierajú po trase v puboch, reštauráciách, pivárňach. Každé z týchto zariadení pripravilo pre svojich hostí lákavý program.

 

 

Po nazbieraní určitého počtu pečiatok sa mohol každý zúčastniť viacerých sprievodných zábavných súťaží a nakoniec i večerného festivalu s hudobným programom.

 

Fanúšikom piva a športu hrali HEX, Kali a Peter Pann, Slobodná Európa, Zóna A, Chiki-liki-tua, či Karpatské Chrbáty.

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda Trnava
reklama
Canis safety
reklama