Trnavské rybníky
reklama

Mladá firma z Trnavy dáva šancu zaujímavým projektom: Urobí im videá zdarma

AKTUALITY - Firmy | 16.3.2016, 09.26, prispievatelia

Kreatívne štúdio z Trnavy sa rozhodlo podporiť osem projektov videom z vlastnej produkcie bez nároku na honorár.

Mladá firma z Trnavy dáva šancu zaujímavým projektom: Urobí im videá zdarma

Ilustračné foto: cukru.sk

Púpavy pri aleji
reklama

 

Úžasná výzva pod názvom "Cukru supports" obletela internet ako strela. Na cukru.sk/supports stačí popísať svoj príbeh a odpovedať na jednoduchú otázku: "Ako vám pomôže naše video?" A ste v hre.

 

O video sa môžu uchádzať dobrovoľníci, neziskovky, ako aj mladé firmy, ktoré fungujú na trhu kratšie ako dva roky a potrebujú na trhu trochu potiahnuť.

 

Doteraz zareagovalo vyše 60 projektov zo Slovenska a Českej republiky. Pre narastajúci záujem v posledných dňoch kreatívci z Trnavy predĺžili výzvu do 22. marca 2016.

Predzáhradky Trnava
reklama

 

Cukru supports from Cukru on Vimeo.

 

"Naším cieľom je, aby sa o možnosti dozvedelo čo najviac ľudí. Radi by sme podchytili aktuálne dianie v rámci Slovenska , prípadne aj v okolitých krajinách v čo najširšom kontexte," vysvetľuje zakladateľka kreatívneho štúdia Cukru a autorka výzvy, Martina Slováková.

 

"Oslovili nás viaceré začínajúce firmy, známe aj menej známe značky,mimovládne organizácie či osamelí jazdci, ktorí robia naozaj krásne veci. Jeden z prihlásených nemá ešte ani 15 rokov a jeho príbeh mi spôsobil zimomriavky," prezrádza.

 

Cukru funguje štyri roky a hoci má vo svojom portfóliu veľkých klientov ako Svetovú banku, pražskú konferenciu reSITE či kampaň na súčasného trnavského primátora Petra Bročku, od svojho vzniku kontinuálne spolupracuje s neziskovými organizáciami a spája sa s nekomerčnými témami.

 

Aktuálnou výzvou chce firma rozvinúť systematickejšiu podporu projektov a inšpirovať k vzájomnej pomoci, ktorou môžeme niečo vrátiť komunite skôr ako máme na účte veľký obnos peňazí:

 

"Pomáhať sa dá postupne. Dokonca to považujem za akúsi zodpovednosť firiem a organizácií, keďže majú oveľa väčšiu moc ako jednotlivci, otvoriť oči témam, ktoré nie sú možno primárne až tak mediálne zaujímavé. Ja tiež verím v akýsi obeh príležitostí. Ak nám je niečo dané, mali by sme to časom vrátiť, a tak dávame do obehu príležitosť teraz my, keďže aj my nejaké priebežne dostávame," približuje filozofiu projektu Slováková.

 

Zverejnenie výsledkov výzvy sa uskutoční 4. apríla 2016 na webovej stránke projektu a prvé video bude hotové v máji.

 

Každý nasledovný mesiac štúdio vypustí jedno video z finálnej osmičky. Do konca roku 2016 zhotoví všetkých osem videí. Individuálny prístup je tiež súčasťou fullservisu, ktorý štúdio garantuje všetkým projektom:

 

"Náš kreatívny tím sa s každým zástupcom projektu stretne osobne, aby sme vymysleli video, ktoré bude preňho najvhodnejšie. Vznikajúci startup, ktorý potrebuje zohnať investorov, musí mať iné video ako značka, ktorá je už rozbehnutá , len potrebuje osloviť širšie spektrum ľudí. Cieľom je, aby boli všetky naše audiovizuálne výstupy funkčné, " dopĺňa na záver Martina Slováková.


Kontakt:

chcem@cukru.sk

+421 948 303 482

 

TS, Jana Pekárková

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda / TANEX Trnava
reklama