PSA Peugeot Citroën mení identitu, toto bude nové logo skupiny
AKTUALITY - Firmy | 11.4.2016, 07.00, prispievatelia
S novou stratégiou „Push to Pass“ mení PSA Peugeot Citroën aj identitu skupiny.

Takto vyzerá nové logo spoločnosti.
Skupina PSA Peugeot Citroën predstavila v utorok v Paríži novú stratégiu na horizont rokov 2016–2018 pod názvom „Push to Pass“.
Zároveň predstavila aj novú podobu identity koncernu. Od roku 1991 používané „PSA Peugeot Citroën“ nahradí kompaktné „PSA Groupe“, ktoré bude symbolickým začiatkom novej kapitoly skupiny.
Nová stratégia skupiny je postavená na dvoch silných ambíciách. Stať sa svetovým konštruktérom automobilov s vysokou efektívnosťou a vyhľadávaným dodávateľom služieb mobility budujúcim si celoživotný vzťah so svojou klientelou.
Nová identita skupiny reflektuje posun k širšiemu portfóliu existujúcich aj budúcich aktivít. Symbolizuje dynamiku troch silných značiek – Peugeot, Citroën a DS. Cieľom je rozšíriť základňu klientov prostredníctvom digitalizácie.
Nové logo koncernu bolo koncipované exkluzívne dizajnérmi z „Peugeot Design Lab“ v štúdiu „Global Brand Design“.
Podľa šéfa dizajnu skupiny Jeana-Pierra Plouého, „čistá a elegantná podoba nového loga symbolizuje našu tímovú ambíciu smerovať k novým výzvam. Je ďalším krokom vývoja a rozšírenia produktovej ponuky PSA smerom k novým službám mobility. Tmavomodrá farba loga je inšpirovaná naším bohatým historickým dedičstvom.“
Aplikácia nového loga na všetkých externých aj interných nosičoch skupiny, aj v rámci jednotlivých výrobných centier, teda aj na Slovensku, bude postupná.
tlačová správa PSA