Primátor Piešťan Tamajka robil ďalšie zmeny na mestskom úrade
AKTUALITY - Piešťany | 7.5.2016, 13.09, prispievatelia
Vlani po personálnom zemetrasení muselo z úradu desať ľudí odísť, teraz majú štyria pribudnúť.
Miloš Tamajka (vpravo) urobil organizačné zmeny na mestskom úrade. Foto: Pavol Machovič
Primátor Piešťan Miloš Tamajka rozhodol o ďalších organizačných zmenách v štruktúre mestského úradu. Po personálnom zemetrasení v auguste minulého roku muselo odísť z úradu desať ľudí, po novom majú štyria pribudnúť.
Informovala o tom hovorkyňa Mestského úradu Eva Bereczová. Organizačné zmeny na mestskom úrade sú kompetenciou primátora.
Dve nové miesta referentov vznikli podľa novej organizačnej štruktúry na oddelení stavebných služieb a rozvoja mesta, po jednom na oddelení služieb a na oddelení IT.
Pohovory s uchádzačmi na nové pracovné miesta sa budú konať v najbližších týždňoch.
Tamajka rozhodol aj o rozdelení doterajšej kancelárie vedenia mesta na kanceláriu primátora a kanceláriu prednostu mestského úradu, pričom minulý rok obe tieto kancelárie spojil. Dôvody aktuálnej organizačnej zmeny vedenie mesta
Minulý rok k 1. septembru primátor Piešťan zrušil všetky dovtedajšie organizačné jednotky vrátane jednotlivých oddelení a referátov.
Nahradila ich kancelária vedenia mesta a šesť novovytvorených oddelení, všetky vedúce miesta boli obsadzované nanovo.
Od zmeny organizačnej štruktúry si vtedy vedenie mesta sľubovalo zefektívnenie chodu úradu, zlepšenie služieb pre obyvateľov a šetrenie peňazí.
SITA