Prestige Park? To je jediné nájomné bývanie s personálom
AKTUALITY - Firmy | 28.8.2017, 14.30, inzercia
Dostupný nadštandard. Tak by sa dalo charakterizovať bývanie, ktoré ponúka trnavský Prestige Park.

Tento bytový komplex s viac ako 80 nájomnými bytmi je stelesnením kvality, služieb a dostupnosti pre širokú verejnosť.
Bývanie v Prestige Parku pre mnohých znamená práve to, že bez zadlženia sa hypotékou dokážu pozdvihnúť svoj štandard bývania za primeranú cenu.
V tomto jedinečnom areáli však nájdu ľudia oveľa viac ako čakali. Nejde o obyčajné nájomné bývanie, ale nadštandard, ktorý by v iných nájmoch po trnavských sídliskách hľadali len márne.
Prestige Park ponúka vlastný bezpečný areál, kde nemáte problém s parkovaním, služby, ktoré na sídliskách nenájdete a kvalitný personál, ktorý nájomníka odbremení od množstva starostí a vždy ochotne pomôže.
Služby, ktoré poskytuje personál Prestige Parku, odlišujú toto bývanie od akéhokoľvek iného nájomného bývania v Trnave.
Personál, ktorý nesklame
V dnešnej rýchlej dobe si ľudia nájdu len málo času na oddych. Po práci sa musia starať o domácnosť a povinnosti okolo bývania sú často veľmi zaťažujúce.
V Prestige Parku však svojich nájomníkov dokážu odbremeniť od každodennej rutiny a tak pomôcť ľuďom nájsť si väčší čas na oddych a užiť si pohodu bývania.
„Zamestnávame v Prestige Parku ľudí, ktorí sú tu pre našich nájomníkov. Zabezpečujú každodennú starostlivosť o bežnú prevádzku, aby tu bolo čisté, upravené a bezpečné prostredie,“ hovorí majiteľ Prestige Parku Martin Mäsiar.
Znamená to, že o komplex s vyše 80 bytmi sa starajú ľudia na to zamestnaní a nie je to na nájomníkov, ako v prípade bývania na sídlisku.
V službách je zahrnutá napríklad starostlivosť o spoločné priestory, zeleň v areáli, parkovisko, drobné opravy, či napríklad aj zimná údržba, aby parkovisko a chodníky boli pre nájomníkov, či návštevníkov, bezpečné.
O všetky tieto veci sa na sídliskách musia starať samotní obyvatelia, v Prestige Parku je na to personál.
Priania a sťažnosti
To však nie je všetko z hľadiska personálu. Tak, ako každá bytovka má svojho správcu, tak je to aj v prípade Prestige Parku. Ten ale opäť ponúka niečo navyše.
„U nás len pasívne nevykonávame bytové schôdze, ale sa aktívne staráme o našich nájomníkov. Zisťujeme ich potreby a zaujímame sa o ich nápady na zveľadenie bývania,“ hovorí majiteľ komplexu Martin Mäsiar.
Znamená to, že okrem pravidelných bytových schôdzí, majú k dispozícii neustále personál, ktorému svoje potreby a nápady môžu tlmočiť.
Vďaka pravidelnej a otvorenej komunikácii vzniklo množstvo nápadov na vylepšenie bývania, ktoré Prestige Park na vlastné náklady zrealizoval.
K dispozícii je aj anonymná schránka prianí a sťažností, kde ktokoľvek anonymne môže pochváliť, ale sa aj posťažovať.
„Nás len teší, že obsahom schránky sú vo výraznej väčšine len pochvaly,“ dodáva s úsmevom na záver Mäsiar.