V Prestige Parku si zakladajú aj na dobrých susedských vzťahoch
AKTUALITY - Firmy | 26.10.2017, 16.00, inzercia
Vždy vás dokážu prekvapiť! Mnohí, najmä dlhodobejší nájomníci, si zvykli, že v Prestige Parku dostanú množstvo služieb. K dispozícii im je personál, byty sú výborne vybavené, niektoré byty sú dokonca vybavené aj klimatizáciu a odpočinok môžu nájsť aj vo wellness, ktoré sa nachádza v areáli Prestige Parku.

Stále je však jedna vec, ktorú mnohí na začiatku pri hľadaní bývania podcenia, a to sú dobré susedské vzťahy. To, čo je obava a problém pri hľadaní bývania na trnavských sídliskách, v Prestige Parku problémom nie je.
Suseda si síce nájomník nevyberá, ale keďže ide o nadštandardný súkromný areál, tak vzťahy sa tu budujú na dennej báze.
To je rozdiel oproti bývaniu na sídlisku, kde sa nikto o nikoho nestará, z čoho vznikajú problémy.
Za dobrými vzťahmi v Prestige Parku stojí najmä otvorená diskusia zo strany zamestnancov, neustála starostlivosť o nájomníkov a služby, ktoré by ste inde hľadali márne.
Prestige Park je komplex s vyše 80 bytmi, ale vďaka individuálnemu prístupu tu vládne pokoj a harmónia.
Individuálny prístup
Pre Prestige Park je každý nájomník dôležitý a preto ku všetkým majú osobný prístup. Rešpekt a dôvera sa tu budujú od prvého dňa, kedy sa nový nájomník nasťahuje.
K dispozícii mu je stále ochotný personál, ktorý vie pomôcť a usmerniť. Zamestnanci Prestige Parku vytvorili aj niekoľko nástrojov, aby mohli získavať spätnú väzbu.
„Pre nás je dôležité, aby sa u nás ľudia cítili dobre, preto sme si vedomí, že s nimi musíme najmä diskutovať,“ hovorí majiteľ Prestige Parku Martin Mäsiar.
V Prestige Parku sa konajú na pravidelnej báze bytové schôdze, kde s nájomníkmi diskutujú o veciach, ktoré by sa mohli vylepšiť, prípadne sa hľadajú spoločné riešenia na ďalšie zveľadenie bývania.
„Okrem toho majú nájomníci k dispozícii anonymnú schránku prianí a sťažností, aby sme dostali naozaj reálnu spätnú väzbu. Tým, že je to anonymné, tak nám to umožňuje získať reálne informácie o potrebách a prianiach našich nájomníkov a tak môžeme efektívnejšie zlepšovať bývanie u nás,“ hovorí Mäsiar.
Takto vzniklo množstvo nových investícii do vybavenia bytov alebo areálu od rozšírenia práčovne až po výmenu televízorov, či detský kútik na letnej terase.
Angažovanosť nájomníkov
Individuálna starostlivosť a otvorená diskusia priniesla svoje ovocie. Cítiť to aj v angažovanosti nájomníkov.
„Ľuďom záleží na bývaní u nás a oveľa viac sa angažujú. Vidieť to aj pri každým rokom vyššej účasti na spoločnom mikulášskom a novoročnom posedení, či pri letných akciách, ktoré pre nájomníkov organizujeme. Z vlastnej iniciatívy sa dokonca ponúkli pri úprave zelene v areáli,“ hodnotí dobré vzťahy Mäsiar.
Prestige Park ponúka niečo, čo na sídliskách sa len ťažko hľadá, a to sú dobré susedské vzťahy.
„Suseda si človek nevyberie, u nás však vieme garantovať, že každý sa tu správa slušne a s rešpektom ku každému,“ zhodnotil na záver Martin Mäsiar.