Zemetrasenie na mestskom úrade: Zmenami prejdú útvary, niektoré pozície zrušili
AKTUALITY - Trnava | 10.10.2019, 06.30, prispievatelia
Na organizačnú zmenu Mestského úradu v Trnave doplatila vedúca kancelárie primátora, zrušené sú aj miesta poradcov primátora a niekoľko ďalších.

Mestský úrad v Trnave. Foto: archív trnavskyhlas.sk
Primátor Trnavy Peter Bročka rozhodol o zmene organizačnej štruktúry Mestského úradu v Trnave. Jej výsledkom je rušenie niektorých útvarov, vytváranie nových alebo premenovanie existujúcich.
Bročka zrušil aj viacero pracovných pozícií vrátane miesta vedúcej kancelárie primátora, ďalej dvoch miest poradcu primátora a niekoľko ďalších.
„V rámci novej organizačnej štruktúry došlo k redukcii deviatich pracovných miest. Pri ukončovaní pracovných pomerov sa riadime kolektívnou zmluvou,“ informovala agentúru SITA hovorkyňa trnavskej radnice Veronika Majtánová.
V súvislosti so vznikom nových organizačných útvarov boli vyhlásené výberové konania na päť pozícií vedúcich odborov mestského úradu.
Mesto Trnava hľadá vedúcich odborov verejného obstarávania, majetkového, právneho, ďalej odboru strategického plánovania a vedúceho odboru pre Integrovaný regionálny operačný program.
Bročka v rozhodnutí o organizačnej zmene uvádza, že jej cieľom je „racionalizovať existujúcu štruktúru organizačných útvarov a zefektívniť prácu zamestnancov Mestského úradu v Trnave“.
Koľko miest zmenou ušetrí, zatiaľ nie je jasné. „Na mestskom úrade pracovalo k 30. septembru 226 ľudí. Aktuálny počet po odrátaní zredukovaných miest bude záležať na výsledku uvedených výberových konaní, pretože voľné pracovné pozície môžu byť obsadené aj súčasnými zamestnancami mestského úradu,“ dodala Majtánová.
Z dokumentu o organizačnej zmene vyplýva, že primátor Bročka ju prerokoval aj s príslušnou odborovou organizáciou.
Rozhodnutie o zmene je platné od 20. septembra, účinné bude od 1. januára 2020.
SITA