Trnavské rybníky
reklama

Súťažnú kampaň Do práce na bicykli presunuli z mája na september

AKTUALITY - Trnava | 17.4.2020, 18.08, prispievatelia

Súťažná časť kampane Do práce na bicykli tento rok nebude v máji ale až v septembri. Dôvodom presunu najväčšej slovenskej akcie na podporu udržateľnej mobility je situácia okolo koronavírusu.

Súťažnú kampaň Do práce na bicykli presunuli z mája na september

Motívom tohtoročnej kampane je superhrdina, ktorým sa môže stať ktokoľvek, kto sa zapojí do podpory cyklistickej súťaže. Zdroj: organizátori

Púpavy pri aleji
reklama

 

Registrácia samospráv a súťažných tímov zostáva naďalej otvorená, všetky doteraz vykonané registrácie zostávajú naďalej v platnosti.

 

Po novom tak bude možné zrealizovať registráciu súťažného tímu až do 7. septembra, samosprávy majú prihlasovanie predĺžené do 18. augusta. Samotné zápolenie súťažiaciach bude v termíne od 1. do 30. septembra.

 

„Vzniknutá situácia nás mrzí, ale v súčasnosti je to jediné možné riešenie. Množstvo zamestnancov je nútene doma, mnoho ich pracuje z domu, prezenčná výučba na školách je prerušená a nič nenasvedčuje tomu, že by sa situácia mala do začiatku mája zlepšiť,“ vysvetľuje motívy presunutia kampane na neskorší termín Andrea Štulajterová z Občianskej cykloiniciatívy Banská Bystrica, ktorá je národnou koordinátorkou kampane.

Munipolis Trnava
reklama

 

Ako dodal jej kolega Michal Majer, pri voľbe nového termínu sa organizačný tím snažil zohľadniť to, že je dostatočne časovo vzdialený od súčasného krízového obdobia.

 

„Pri zdarnom priebehu epidémie sa žiaci, a s nimi aj učitelia ako početne silná skupina účastníkov kampane, vrátia do škôl a firmy s inštitúciami k pôvodným pracovným režimom. Navyše, každý rok sa stretávame so žiadosťami niektorých súťažiacich, ktorí by konanie kampane uvítali neskôr ako v máji,“ uviedol Majer.

 

Septembrové dni bývajú obvykle veľmi príjemné, babie leto láka na jazdu bicyklom.

 

„Veľká vďaka patrí aj všetkým partnerom kampane, ktorí na zmenu termínu zareagovali pozitívne a podržali tento jedinečný projekt. Spolu s nimi zároveň veríme, že práve v tomto období izolácie mnohí prehodnotia svoje dopravné návyky a vyberú si pre každodenné dochádzanie do práce práve bicykel, ktorý je momentálne jednou z najbezpečnejších foriem dopravy,“ uzavrela Andrea Štulajterová.

 

Viac o kampani sa dozviete na dopracenabicykli.eu

 

Aj tento rok sú k dispozícii špeciálne kampaňové tričká. Viac TU.

 

(mim, krj)

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda TANEX
reklama