Automobily majú aj pre firmy stále vysokú cenu
AKTUALITY - Firmy | 21.4.2020, 16.08, inzercia
Úspech každého podnikateľského subjektu tkvie predovšetkým v dobrých vzťahoch s klientelou. Keďže je dnes konkurencia pomerne veľká, je ťažké presadiť sa a získať si stabilnú základňu klientov, ktorí sa k nám budú s radosťou vracať a budú nás ďalej odporúčať.

Ilustračné foto: DigitalPen / Shutterstock.com
Komunikácia medzi zákazníkmi a predajcami neprebieha len v kamenných prevádzkach, v online prostredí, ale aj fyzickým kontaktom, čiže prostredníctvom zamestnanca, ktorý aktívne oslovuje potencionálnu klientelu.
Takíto zamestnanci však potrebujú dopravný prostriedok, ktorý im umožňuje byť v neustálom kontakte s klientelou.
Firemné autá sú súčasťou malých, i veľkých firiem
Firemné autá sú veľmi potrebné pre fungovanie firmy. Umožňujú firmám byť v neustálom kontakte s dodávateľmi, odberateľmi, jednoducho so všetkými zákazníkmi.
Zamestnávatelia ich poskytujú najmä obchodných zástupcom a obchodným riaditeľom, ktorí potrebujú byť neustále mobilní. Väčšina firiem si „poisťuje“ tieto autá takzvaným GPS lokátorom.
Umožňuje nadriadeným sledovať pohyb automobilu a overiť si tak, či zamestnanec obsluhujúci auto išiel na vopred dohodnuté miesto stretnutia s klientmi a nevyužíval auto na súkromné účely.
Firemné autá sú súčasťou malých, i veľkých firiem a majú zlepšiť mobilitu zamestnancov, ktorí sa starajú o hľadanie nových odberateľov, či kontakty so zákazníkmi.
Reprezentatívna funkcia
Automobily majú pre firmy stále vysokú cenu, a to nielen kvôli tomu, lebo im umožňujú byť neustále v kontakte s klientelou, ale aj pre to, lebo výrazne reprezentujú samotnú firmu.
Aj podnikaní je dôležité, aby ste vyberali kvalitnú značku a model automobilov. Dôležitá je minimálna poruchovosť, moderný dizajn a funkcie, ktorými daný automobil disponuje.
Ak sa opotrebuje spojka, vymeníte ju za novú spojku. Ak ale nový automobil už po pár týždňoch, či mesiacoch začne ukazovať chyby, napríklad chyby v elektronike, zjavne to nebola dobrá kúpa.