Čo vám pomôže zvýšiť návštevnosť eshopu?
AKTUALITY - Firmy | 19.8.2020, 12.33, inzercia
Koronakríza zasiahla komplet celé podnikateľské prostredie a prejavilo sa to poklesom tržieb. Aj keď situácia sa v posledných týždňoch začala zlepšovať, nad vírusom sme stále ešte nevyhrali a preto je pochopiteľné, že sa podnikatelia obávajú zatvárania kamenných prevádzok.
Ak ale podnikáte cez internet, predávate výrobky cez eshop, čo by vám pomohlo zvýšiť návštevnosť eshopu?
Zamerajte sa na Facebook
Na sociálnej sieti Facebook je registrovaný takmer každý váš potencionálny zákazník a práve preto ak chcete zvýšiť návštevnosť vášho eshopu, zamerajte sa na Facebook.
Akonáhle si vytvoríte fanpage stránku na Facebooku, je potrebné pravidelne pridávať kvalitný obsah, či už vizuálny, alebo textový, vytvárať súťaže o produkty a komunikovať prostredníctvom príspevkov.
Odporúčame Facebook reklamu, nakoľko práve tá vám dokáže zvýšiť návštevnosť, čo sa potom odzrkadlí aj na vašom zisku.
SEO optimalizácia
Pozície vo vyhľadávačoch sú veľmi dôležité pre každý začínajúci subjekt. Ak je váš web, eshop na tretej, či desiatej strane, je prakticky nulová šanca, že niekto na váš web klikne.
Ak chcete zvýšiť návštevnosť, musíte svoj web/eshop pretlačiť na popredné stránky vo vyhľadávačoch a v tom vám môže pomôcť jedine SEO optimalizácia.
Čím na vyšších pozíciach budete, tým skôr si vás zákazníci nájdu a kliknú na váš web.
Kvalitný obsah a realistické fotky produktov
Ak chcete zvýšiť návštevnosť, okrem Facebook reklamy a SEO optimalizácie vám pomôže aj kvalitný obsah a realistické fotky produktov.
Ak nebudete mať produkty, ktoré predávate, odfotené v reálnom svetle (bez zbytočných úprav fotiek) a obsah nebude k veci (zákazník sa prakticky o danom produkte nič nedozvie), váš eshop nemá šancu konkurovať. Návštevnosť nebude rásť, zisky budú postupne klesať.
Dajte si vytvoriť kvalitný obsah (popisky produktov) a nechajte si nafotiť produkty šikovným profesionálom.