Rezort Piešťany má nové logo, vytvoril ho Mário Motošický z Brestovian
AKTUALITY - Piešťany | 22.10.2020, 10.42, prispievatelia
Odborná komisia vybrala nové logo a vizuálny štýl Oblastnej organizácie cestovného ruchu Rezort Piešťany. Do súťaže vyhlásenej 1. augusta sa zapojilo 31 autorov s 54 návrhmi.
Nové logo vytvoril Mário Motošický z Brestovian. Foto - zdroj: Rezort Piešťany
Oblastná organizácia cestovného ruchu Rezort Piešťany má nové logo. Jeho autorom je Mário Motošický z Brestovian, ktorý zvíťazil v súťaži, do ktorej 31 autorov prihlásilo 54 návrhov.
Tvar nového loga vychádza zo siluety rozkvitnutej magnólie, ktorým sa v Piešťanoch darí.
Jeho súčasťou je aj renesančná ruža, ktorá odkazuje na historický príbeh dcéry maliara Alfonsa Muchu, ktorá dostala po vyliečení sa v Piešťanoch od služobníctva na rozlúčku práve ružu.
„V jednej časti návrh zobrazuje aj Svätoplukove prúty ako symbol súdržnosti a dosahovania spoločnej prosperity, čo je hlavná myšlienka Rezortu Piešťany. Červeno-modrá farebnosť vyjadruje pútavosť, zdravie, vodu,“ hovorí Mário Motošický o svojom návrhu, za ktorý získal finančnú odmenu.
„Nové logo po všetkých stránkach spĺňa kritériá zadania, je moderné, pútavé, ľahko zapamätateľné a vystihuje charakter našej organizácie,“ dodáva k výsledku súťaže výkonná riaditeľka Rezortu Piešťany Tatiana Nevolná, ktorá bola členkou poroty spolu s odborníkmi na grafický dizajn, marketing a s členmi predstavenstva Rezortu Piešťany.
Odborná porota ocenila druhým miestom návrh Petra Prusáka z prešova a tretím Martina Drahovského z Piešťan.
Oblastná organizácia cestovného ruchu Rezort Piešťany združuje dvadsať členov, sú medzi nimi mestá Piešťany a Vrbové, Slovenské liečebné kúpele Piešťany, niekoľko obcí či piešťanských hotelov.
(pm)








Vodiči pozor! Ulica Jána Hollého je opäť iba jednosmerná
Trnava investuje do obnovy sídliskových dvorov na Tehelnej takmer 2,6 milióna eur








