Rezort Piešťany má nové logo, vytvoril ho Mário Motošický z Brestovian
AKTUALITY - Piešťany | 22.10.2020, 10.42, prispievatelia
Odborná komisia vybrala nové logo a vizuálny štýl Oblastnej organizácie cestovného ruchu Rezort Piešťany. Do súťaže vyhlásenej 1. augusta sa zapojilo 31 autorov s 54 návrhmi.
Nové logo vytvoril Mário Motošický z Brestovian. Foto - zdroj: Rezort Piešťany
Oblastná organizácia cestovného ruchu Rezort Piešťany má nové logo. Jeho autorom je Mário Motošický z Brestovian, ktorý zvíťazil v súťaži, do ktorej 31 autorov prihlásilo 54 návrhov.
Tvar nového loga vychádza zo siluety rozkvitnutej magnólie, ktorým sa v Piešťanoch darí.
Jeho súčasťou je aj renesančná ruža, ktorá odkazuje na historický príbeh dcéry maliara Alfonsa Muchu, ktorá dostala po vyliečení sa v Piešťanoch od služobníctva na rozlúčku práve ružu.
„V jednej časti návrh zobrazuje aj Svätoplukove prúty ako symbol súdržnosti a dosahovania spoločnej prosperity, čo je hlavná myšlienka Rezortu Piešťany. Červeno-modrá farebnosť vyjadruje pútavosť, zdravie, vodu,“ hovorí Mário Motošický o svojom návrhu, za ktorý získal finančnú odmenu.
„Nové logo po všetkých stránkach spĺňa kritériá zadania, je moderné, pútavé, ľahko zapamätateľné a vystihuje charakter našej organizácie,“ dodáva k výsledku súťaže výkonná riaditeľka Rezortu Piešťany Tatiana Nevolná, ktorá bola členkou poroty spolu s odborníkmi na grafický dizajn, marketing a s členmi predstavenstva Rezortu Piešťany.
Odborná porota ocenila druhým miestom návrh Petra Prusáka z prešova a tretím Martina Drahovského z Piešťan.
Oblastná organizácia cestovného ruchu Rezort Piešťany združuje dvadsať členov, sú medzi nimi mestá Piešťany a Vrbové, Slovenské liečebné kúpele Piešťany, niekoľko obcí či piešťanských hotelov.
(pm)