Reklama je všade, ako ju správne cieliť?
AKTUALITY - Firmy | 25.5.2021, 16.00, reklamný článok
Nemusíte vlastniť firmu aby ste chceli byť populárni. Môžete zaujať svojím blogom, ktorý prezentuje najnovšie recepty, chudnutie, šport a cvičenie, cestovanie alebo čokoľvek čo vás baví a chceli by ste sa o to podeliť aj s inými ľuďmi, no na druhej strane si vďaka tomu aj trochu privyrobiť. Ak radšej predávate nejaké výrobky, je potrebné reklamu cieliť tak, aby bola prezentovaná ľuďom čo také výrobky hľadajú. Nie je to jednoduché, ale dobre mierená propagácia vám môže pomôcť v raste vašej firmy.

Ilustračné foto: BestForBest / Shutterstock.com
Presun do virtuálnej podoby
Už dlho funguje reklama na internete ako bežná súčasť nášho života. Keď si prezeráme rôzne stránky, videá alebo niečo hľadáme, tak na nás vyskočí banner s tým, čo rôzne firmy ponúkajú a my to zhodou okolností hľadáme.
Každý predajca by mal investovať prinajmenšom určitý čas do svojej reklamy, aby bola efektívna. Pre viac času na dôležitejšie veci je dobré si reklamu zaplatiť a väčšinu práce za vás spraví niekto iný alebo systém.
Tá sa môže nakoniec objaviť na sociálnych sieťach, vo videách alebo kdekoľvek po internete.
Ak si náhodou neviete dať rady, je dobré sa obrátiť na konzultanta, ktorý sa marketingu rozumie lepšie a môže vás prípadne aj niečo do budúcnosti naučiť.
Ľudia veľmi často porovnávajú
Pri cielení reklamy netreba zabudnúť ani na porovnávače. Reklama na cenových porovnávačoch je veľmi efektívna. Podobných stránok existuje niekoľko, vyberte si tie správne a známe.
Základom je vytvorenie a úprava feedu. Musí byť bezchybný, aby mala reklama zmysel. Najdôležitejším bodom je cena produktu.
Úprava ceny je dôležitá, hlavne ak váš produkt nie je najlacnejší. Potom si ho na porovnávačoch asi mnoho ľudí nekúpi.
Cenová politika je ale omnoho komplikovanejšia a musíte sa ďalej pozrieť aj kam reklamu investujete. Nezaplatíte si reklamu k výrobku, ktorý nie je takmer vôbec vyhľadávaný, ale k výrobku, ktorý má niekoľko tisíc hľadaní denne.