Mäso s dobrým menom majú u Gašparíka, vedia to na celom západnom Slovensku
AKTUALITY - Firmy | 14.12.2021, 15.10, reklamný článok
V prieskume renomovanej agentúry prekonal Gašparík aj nadnárodné značky či hypermarkety.

K vianočným dobrotám patrí nesporne aj údené mäso. Trnavská spoločnosť Róbert Gašparík - mäsovýroba je na sviatky roka pripravená.
Svojich 28 predajní pravidelne zásobuje čerstvým mäsom slovenského pôvodu, ktoré charakterizuje vysoká kvalita. Nie nadarmo znie slogan firmy: Gašparík – mäso s dobrým menom.
Vo vianočnom sortimente nájdu záujemcovia viaceré chuťovky vhodné na slávnostne prestretý stôl ako:
- domáce údené stehno so slaninkou - vákuovo balené (VB) - domáce údené stehno VB - údené karé s kosťou - údené karé bez kosti - VB - údená krkovička bez kosti - VB - údené plece - VB - údené stehno bez kosti - VB |
Už 28 predajní na západnom Slovensku
Značka Gašparík sa spája s mäsovýrobou už viac ako štvrťstoročie. Ponúka mäso a mäsové produkty najvyššej kvality, pričom zachováva tradičné chute z trnavského regiónu a blízkeho okolia. I vďaka tomu si získala firma početnú a stabilnú klientelu.
Okrem svojej siete predajní zásobuje Gašparík aj ďalších vyše 500 odberateľov, vrátane nadnárodných reťazcov.
Napriek koronakríze spoločnosť v roku 2020 dokončila celkom nový závod na Mikovíniho ulici v Trnave. Do nových a moderných priestorov presunula celú výrobu zo Zelenečskej ulice, vrátane administratívy.
To umožnilo spoločnosti nielen zvýšiť kapacitu výroby a pokryť tak zvýšený dopyt po jej výrobkoch, ale aj modernizovať všetky technológie a produkčný proces.
Zefektívnila výrobné a kontrolné postupy, znížila energetickú náročnosť a zlepšila pracovné podmienky zamestnancov.
Firma má nové sídlo na Mikovíniho ulici v Trnave.
Prieskum: Gašparík prekonáva aj nadnárodné značky
Kvalitu dokáže konečný spotrebiteľ oceniť, o čom vypovedá aj tohtoročný prieskum renomovanej agentúry 2muse. Vyplýva z neho, že všade tam, kde má značka Gašparík zastúpenie, valcuje konkurenciu.
Prieskum robili v apríli na vzorke 1 000 respondentov zo západného Slovenska.
Ak ide o postoj k značkám mäsa a mäsových výrobkov v okresoch, kde má Gašparík zastúpenie, značka Gašparík sa umiestnila na prvom mieste dokonca pred veľkými reťazcami.
Pri hodnotení nákupného zážitku „gašparíkovci“ skončili takisto na čele poradia. Čo sa týka hodnotenia bežného nákupného zážitku spojeného s kúpou mäsa a mäsových výrobkov v jednotlivých obchodných reťazcoch, nákupný zážitok u Gašparíka hodnotilo vynikajúco alebo veľmi dobre 73% ľudí.
Ak sa agentúra pýtala jeho pravidelných zákazníkov, dosiahli až 90% kladných odpovedí.
Tradičné mäsové výrobky.
Tradičné chute, lákavé novinky
Tento rok predstavila trnavská firma na predajných pultoch aj novinky, ako je napr. Desiatka. Ide o nátierky rôznych príchutí, paradoxne bez mäsa.
Pre trvalo udržateľný rozvoj a uvedomenie si spoločenskej zodpovednosti, firma zaradila do výroby práve takýto produkt.
Tak, ako začala priekopnícky s výrobou obľúbených husacích a kačacích paštét v skle, dnes sú to rastlinné nátierky v skle, bez sóje, bez GMO, bez éčok a bez lepku.
V predvianočnom období pripravila Mäsovýroba Gašparík pre svojich zákazníkov aj ďalšie novinky.
Rozšírili radu párkov pre deti o Gašpárky so syrom. Pridali slovenský syr gouda, čím vzniklo spojenie dvoch chutí, ktoré si deti zamilujú.
Svoje predajne a odberateľov zásobuje firma denne čerstvým mäsom.
Klobása Albanus odkazuje na tradície
Okrem bohatej vianočnej ponuky údenín firma na vianočný stôl odporúča aj novinku Klobásu Albanus. Príbeh tejto klobásy je úzko spojený s prvými krokmi značky Gašparík.
Tie začali v bývalom jezuitskom kaštieli v Bielom Kostole, kde sa nachádzala výroba mäsových lahôdok. Vznikali tu výrobky podľa pôvodných receptúr starých mäsiarov, ktoré firma používa dodnes.
Novinka, klobása Albanus, nesie meno tohto kaštieľa, ktorý začiatkom 17. storočia vlastnili Esterháziovci. Tí ho neskôr darovali trnavským jezuitom, ktorí v roku 1719 kaštieľ prestavali na letné sídlo, nazývané Albanus (podľa jezuitskej vily neďaleko Ríma).
Klobása Albanus je vyrobená z výberového bravčového mäsa a údená na bukovej štiepke. Po štrnástich dňoch zrenia dostáva svoju špecifickú chuť a vôňu, ktorú ocenia aj náročnejší gurmáni.
Požehnané vianočné sviatky želá čitateľom portálu trnavskyhlas.sk Gašparík - mäso s dobrým menom.