Trnavské rybníky
reklama

V Trnave otvorili zmodernizovanú predajňu JYSK Slovensko

AKTUALITY - Firmy | 10.3.2022, 08.24, reklamný článok

Spoločnosť sa po novom zameriava na tzv. škandinávsky koncept predajní.

V Trnave otvorili zmodernizovanú predajňu JYSK Slovensko

V predajni majú aj zostavy na leto.

BESST
reklama


V roku 2021 investovala spoločnosť JYSK takmer 1,4 milióna eur do stavebných projektov a s dvomi novými obchodmi stojí pred zdolaním hranice 50 predajní JYSK na Slovensku.

 

V stredu oficiálne znovuotvorila zmodernizovanú predajňu aj v Trnave v komerčnej zóne na pri obchvate mesta. 


Do konca roku 2024 budú podľa vyjadrenia spoločnosti všetky predajne JYSK prestavané do novej, atraktívnej podoby podľa najnovšieho konceptu, ktorý nesie názov Store Concept 3.0.

Optimaliácia MAD Trnava
reklama

 

Kladie dôraz na inšpiratívnejšie využitie priestoru a organizáciu sortimentu tak, aby mohol vyniknúť škandinávsky dizajn podporený výberom farieb, materiálov a vzorov.


„Pre nasledujúce tri roky sme si stanovili cieľ prestavať všetky predajne podľa nového konceptu. Už teraz máme radosť z odozvy od zákazníkov, ktorí oceňujú všetko, čo nový koncept prináša – bodové osvetlenie, svetlú podlahu s dekorom dreva, množstvo inšpiratívnych výstaviek aj kompletne nový vzhľad zariadenia predajne. Naším cieľom je priblížiť zákazníkom škandinávsky vzhľad nášho sortimentu v seversky ladených predajniach,“ hovorí Jan Kudweis, manažér konceptu pre JYSK Česká republika a Slovensko.


JYKS v minulom roku otvoril dve nové predajne v Žiline a v Námestove. Šesť ďalších predajní po krajine prestavali podľa nového konceptu. 


„Zamestnanci reagujú na koncept 3.0 s nadšením. Vizuálne je predajňa omnoho atraktívnejšia než predchádzajúci koncept. Zamestnanci zo starších predajní sa ma pýtajú, kedy sa u nich bude rekonštruovať a tešia sa na novú predajňu. Je to pre nich úplne nové a omnoho atraktívnejšie pracovné prostredie. Zákazníci sa nechávajú inšpirovať novými výstavkami. Veľakrát sa už stalo, že si zákazníci fotia naše modelové izby a potom podľa toho nakupujú. Páči sa im to natoľko, že to chcú mať rovnako aj doma,“ popísala reakcie na nový koncept Petra Zedníková, oblastná manažérka.

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda / TANEX Trnava
reklama