Trnavské rybníky
reklama

TV Joj Šport zareagovala na termín pohárového zápasu Žilina - Spartak

ŠPORT - Futbal - Spartak | 16.3.2022, 10.08, Ján Král

Článok NÁZORY: Futbalový Slovnaft Cup je asi naozaj malý, nudný a nezaujímavý, ktorý sme zverejnili v pondelok, vyvolal reakciu televízie Joj Šport. Marketingový manažér televízie Ladislav Fabo povedal k termínu duelu Žilina - Spartak Trnava, ktorý bol predmetom spomínaného komentáru, viac.

TV Joj Šport zareagovala na termín pohárového zápasu Žilina - Spartak

Ilustračné foto: Lukáš Grinaj

Púpavy pri aleji
reklama

 

Prečo ste sa rozhodli reagovať na daný článok?
- Štvrťfinále Slovnaft Cupu malo pôvodne v našom vysielaní priestor celý utorok. V rámci súboja MŠK Žilina a FC Spartak Trnava sme navrhli výkop o 19-tej, aby bolo dodržané pravidlo, že futbalisti majú medzi zápasmi aspoň 48-hodinový rozostup. Ďalší ponúknutý hrací čas bola streda o 14-tej hodine. Do úvahy z našej strany pripadali aj termíny nasledujúci týždeň, čo už je však reprezentačný týždeň a vtedy tímy s potenciálnymi reprezentantmi hrať nechcú. Po dohode so SFZ nakoniec prišiel aktuálne platný termín vzhľadom na okolnosti ako posledné východisko.

 

 

Vo vašej reakcii uvádzate, že ide z vášho pohľadu o posledné východisko, ktoré zrejme vyplýva z kolízie s basketbalovým Alpe Adria Cup-om. Čas 14:00 je však pre drvivú väčšinu radových futbalových fanúšikov neprijateľný vzhľadom na pracovné povinnosti. A taktiež nie je zrejme veľmi vhodný ani pre vašich divákov. Sme presvedčení, že by ste mali aj väčšiu sledovanosť pri televíznych obrazovkách, keby sa duel hral v neskoršom čase, ľahšie by ste predali k zápasom reklamu a pod. Nebolo by lepšie napr. odvysielať futbalový alebo basketbalový zápas zo záznamu po skončení jedného z prenosov, ak už je tu časová kolízia?
- Súhlasíme s tým, že futbal v neskorších hodinách by bol z časového hľadiska pre divákov atraktívnejší. Preto náš prvý návrh bol súboj odohrať už v utorok o 19-tej. Vzhľadom na to, že tento termín bol zamietnutý, ponúkli sme ako ďalšiu možnosť v rámci hracieho týždňa stredu o 14.00. 

 

 

Neuvažovali ste, že by ste situáciu riešili prípadne tak, že z vášho pohľadu "menej dôležitý zápas" zaradíte v reálnom čase na internetový kanál huste.tv a záznam zaradíte do televízneho vysielania napr. neskôr večer?
- Snažíme sa väčšinu nami naberaných prenosov divákom sprostredkovávať v priamom prenose. Vzhľadom na to, že vznikol konsenzus na stredajšom termíne, nemali sme potrebu situáciu riešiť ďalej.

ŠUPA technika
reklama

 

 

Bez ohľadu na to, kto si termín zápasu napokon vybral, je podľa vás správne vysielať takto dôležitý futbalový zápas v pracovnom týždni o 14-tej? Poznáte podobný príklad zo zahraničia? Ak totiž ponúknete tri nevhodné časové riešenia, vybrať sa dá iba nevhodné.
- Ako sme už spomínali, náš pôvodný návrh bol duel odohrať v utorok o 19-tej v atraktívnejšom čase. Bohužiaľ, okolnosti to v tomto prípade neumožnili. Keď sa pýtate na zahraničie, tak napríklad dva súboje štvrťfinále českého futbalového MOL Cupu sa hrali v strede týždňa od 14.00, resp. 14:30.

 

 

Ak už sa ozaj nedal nájsť termín stredajšieho zápasu Žiliny s Trnavou, ktorý by vyhovoval všetkým zainteresovaným stranám, nebolo by pre vašu televíziu výhodnejšie vysielať iný zápas z ponuky štvrťfinále?
- Vzhľadom na to, že čas zápasu sa stanovil konsenzom, nemôžete tvrdiť, že by niektorej zo strán nevyhovoval. Okrem duelu Senice a Pohronia vysielame všetky ostatné zápasy štvrťfinále Slovnaft Cupu.

 

 

Môžete uviesť koľko zaplatí Joj Šport za vysielacie práva tejto sezóny Slovnaft Cup-u Slovenskému futbalovému zväzu?
- Obchodné podmienky zmlúv nezverejňujeme.

 

 

Hrať sa bude teda napokon v stredu o 14:00. Teraz je to tak v Žiline, nabudúce to môže byť v Trnave, Dunajskej Strede či na bratislavskom Slovane, teda na štadiónoch, kde by mali zrejme ešte vyššiu zápasovú návštevu ako v Žiline. Kluby takýmto rozhodnutím môžu prísť o nezanedbateľnú čiastku zo vstupného do príjmovej časti rozpočtu a špeciálne po pandémii platí, že každý finančný výpadok kluby bolí dvakrát. Ak je vašim cieľom podpora slovenského športu, určite by bolo dobré prihliadať aj na tento faktor. Ako sa s tým chcete do budúcna vysporiadať?
- Rozumieme finančnej a marketingovej atraktivite prime-timu času, preto sme ako prvý hrací čas ponúkli utorok 19.00. Niekedy je ale súhrn okolností iný, ako by ste si želali. JOJ Šport podporuje a aj bude podporovať široký okruh slovenských športov a slovenských športovcov, čo môžete vidieť na skladbe programu. Vysielame aj "menšie" športy, v ktorých máme šikovných a talentovaných športovcov, no doteraz nedostávali príležitosti prezentovať svoje výkony tak, ako by si zaslúžili. K našim partnerom zároveň pristupujeme konštruktívne a vždy so snahou vyjsť čo najviac v ústrety.

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda
reklama
cale clinic
reklama