Trnavské rybníky
reklama

Chcete mať optimalizovaný eshop? Nechajte si spraviť SEO analýzu

AKTUALITY - Firmy | 19.4.2022, 15.21, reklamný článok

Príchod internetu a eshopov výrazným spôsobom zmenil predaj tovaru. Výhodou je, že s eshopom môžete osloviť podstatne širší okruh potenciálnych zákazníkov a nielen tých, ktorí reálne môžu na vašu kamennú predajňu „naraziť“. Cez eshop môžete tovar predávať zákazníkom po celej krajine a prakticky aj po celom svete.

Chcete mať optimalizovaný eshop? Nechajte si spraviť SEO analýzu

Ilustračné fofo: Jirsak / Shutterstock.com

 

Internet nepriniesol len výhody

Internet však neovplyvnil predaj tovaru len pozitívne. Keďže vďaka eshopu môže mať každý predávajúci oveľa širší dosah, narástla aj konkurencia.

 

A zatiaľ čo v minulosti si konkurovali hlavne predajne z rovnakého mesta, či okresu, teraz si môžu navzájom konkurovať eshopy naprieč krajinou.

 

Preto ak chce firma dosahovať dobré predaje, nestačí len, že bude mať eshop. Je potrebné, aby ľudia o ňom vedeli a tí, čo ho nepoznajú, sa o ňom dozvedeli. Ako? No predsa hľadaním na internete.

 

Nič predsa nezvýši predaje eshopu a „neprinúti“ jeho majiteľa hľadať nové možnosti skladovania tovaru ako to, že bude na popredných priečkach vo výsledkoch vyhľadávaní v internetových vyhľadávačoch. A na tieto popredné priečky vás dostane SEO.

 

 

Najskôr je potrebná analýza

Pod skratkou SEO sa ukrýva výraz search engine optimization alebo po našom: optimalizácia pre vyhľadávače. Ide o súbor techník a postupov, ktoré majú za cieľ posunúť eshop (alebo web všeobecne) na čo najvyššie priečky vo výsledkoch vyhľadávaní na Googli, či inom internetovom vyhľadávači.

 

Z týchto techník je najdôležitejší linkbuilding, čiže tvorba spätných odkazov. Ešte predtým je však potrebná dôkladná SEO analýza, aby sa odhalili prípadné technické, či obsahové chyby eshopu/webu.

 

 

Takúto analýzu rozhodne nepodceňujte!

Môžete sa síce skúsiť pozrieť na váš eshop/web pohľadom návštevníka a nevidieť chyby, ale Google toho „uvidí“ oveľa viac.

 

Úspechu linkbuildingu (a optimalizácie všeobecne) totižto môže brániť aj nedostatok obsahu, zlá štruktúra, nevhodné kľúčové slová, či nepriechodný zdrojový kód.

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda / TANEX Trnava
reklama
Canis
reklama