Trnavské rybníky
reklama

Marketér Lukáš Bednár: Čo som sa naučil v agentúre Media and Digital Services?

AKTUALITY - Firmy | 27.11.2023, 17.19, reklamný článok

Lukáš Bednár, niekdajší Digital Development Leader v agentúre Media and Digital Services, sa delí o svoje cenné skúsenosti a poznatky z oblasti digitálneho marketingu. Odhaľuje, aké výzvy prináša práca v dynamickom agentúrnom prostredí, aký význam majú kvalitné vzťahy s kolegami a tiež, aké dôležité je neustále sa vzdelávať a prispôsobovať sa novinkám v oblasti online reklamy. Lukáš tiež zdieľa svoj pohľad na to, aké vlastnosti by mal mať skutočný líder v tomto rýchlom a konkurenčnom odvetví.

Marketér Lukáš Bednár: Čo som sa naučil v agentúre Media and Digital Services?

Lukáš Bednár.

 

Agentúra Media and Digital Services sa za krátky čas zaradila medzi najsilnejších hráčov na trhu. Svojim klientom ponúka cenovú efektivitu cez mediálne synergie.

 

Pozíciu Digital Development Leader si v nej vyskúšal aj Lukáš Bednár. Tvrdí, že agentúrny život by chceli mnohí. Nie je však pre každého.

 

„Má svoje výhody, no spája sa aj so záväzkami pri práci na tendroch do noci alebo urgentnom riešení stopnutých kampaní klienta počas najväčšej sezóny. Niektoré veci sa nedajú naplánovať vopred. Napríklad, keď klientovi padne web s niekoľko tisícovým denným budgetom. Klienti nie sú dobrí ani zlí. Sú nároční a majú vysoké očakávania. A to je v poriadku,“ vysvetľuje.

 

 

Najväčšou výzvou počas pôsobenia v Media and Digital Services boli pre Lukáša Bednára klienti.

 

„Rôznorodosť ich procesov, úrovne hardskillov, kompetencií, zodpovednosti a proaktivity boli vždy iné. Ja som sa snažil nastavovať media plány, školenia či iné digitálne aktivity tak, akoby som to robil pre vlastnú firmu. Toto mi vždy fungovalo. Veľkou výzvou bolo zmeniť zaužívané veci a vetu: takto sme to robili doteraz. No nikto nevedel vysvetliť prečo a aký je z toho prínos,“ hovorí Lukáš a ako príklad uvádza reporty.

 

Strávil pri nich niekoľko hodín každý týždeň alebo mesiac a klient si ich ani neotvoril.

 

„Bolo ťažké diplomaticky zistiť od klienta, či si tie reporty vôbec pozerá. No po otvorení tejto trinástej komnaty sme často zistili, že potrebuje skôr jednu stranu výsledkov pre svojho šéfa na poradu. Tak som mu ju rovno pripravil alebo poslal čísla a zavolal si k výsledkom. Ja som ušetril množstvo času a výsledok bol lepší,“ dodáva.

 

 

Práca v agentúre nie je len o náročných klientoch a projektoch, ale aj o vtipných momentoch s kolegami.

 

„Zážitkov z Media and Digital Services mám naozaj veľa. Najradšej spomínam na voľnočasové aktivity po práci, keď sme si zašli vypnúť sa z online sveta do sauny alebo na pilates. Keď sme prvýkrát dostali multisport karty, tak som každý deň skúšal inú aktivitu. Dokázal som k tomu pritiahnuť aj kolegov. Na tomto príklade môžeme vidieť, ako sa z ľudí v agentúre stane doslova rodina,“ ilustruje skúsený marketér dôležitosť kvalitných medziľudských vzťahov na pracovisku.

 

 

Najlepšou vizitkou fungujúceho tímu je podľa neho to, ak spolu kolegovia trávia voľný čas aj bez nútenia. Ktoré vlastnosti by mal mať líder v oblasti online reklamy podľa Lukáša Bednára?

 

„Ešte v Media and Digital Services som pochopil, že najdôležitejšia je rýchla adaptácia na všetky novinky, ktorých je extrémne veľa. Musí sa obklopiť lepšími ľuďmi, pretože jednotlivec nedokáže toľko ako šikovný tím. Lídrom odporúčam, aby mali všeobecný prehľad aj mimo marketingu, napríklad v technickej oblasti, práve, obchode alebo manažmente,“ uzatvára.

 

Kto je Lukáš Bednár?

Pôsobí vo vodách online marketingu od svojich 15-tich rokov. Pracoval v najväčších mediálnych a digitálnych agentúrach na SK/CZ trhu a tri roky viedol obchodné oddelenie najväčšieho mediálneho domu na Slovensku - News and Media Holding.

 

Momentálne pôsobí ako marketingový konzultant, školiteľ, mentor či marketingový analytik pre TOP zadávateľov reklamy na slovenskom trhu. Od januára 2023 pôsobí aj ako Google Certified Trainer.

 

S čím projekt www.lukasbednar.com pomáha firmám?

 

Firmám aj jednotlivcom zlepšuje digitálny marketing, jeho výsledky, smerovanie, strategické uvažovanie. Otvorene a jasne komunikuje so značkami ohľadom ich plánovaných investícií v online marketingu.

 

Skúsenosti čerpá aj z vlastných projektov ako sú eshopy, rodinná firma s vyše 23-ročnou históriou či projekt DigiSkilly.sk - vzdelávacia platforma pre každú firmu.

 

„Z vlastných projektov viem teda pochopiť s čím sa firmy musia potýkať na vlastnej koži,” dodáva Lukáš Bednár.

 

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda balík výhod
reklama