Trnavské rybníky
reklama

Potešte seba alebo svojich blízkych. Ako navrhnúť dokonalý hrnček s potlačou?

AKTUALITY - Firmy | 5.12.2024, 11.00, reklamný článok

Vychutnať si rannú kávu alebo čaj zo svojho obľúbeného hrnčeka je pocit na nezaplatenie. A dopriať to môžete aj svojim blízkym, prípadne zákazníkom. Fotohrnček je totiž skvelým darčekom pre rodinu či kamarátov. Hrnček s potlačou firemného loga zase výborný marketingovým nástrojom. Tak či onak, prezradíme vám, ako docielite čo najlepší výsledok. 

Potešte seba alebo svojich blízkych. Ako navrhnúť dokonalý hrnček s potlačou?

Ilustračné foto: Andrey Popov / stock.adobe.com

 

 

Vyberte si typ hrnčeka

Typ hrnčeka by mal zodpovedať obdarovávanej osobe, resp. príležitosti a účelu, pre ktoré ho navrhujete. Rozhodnúť sa môžete pre:


- klasický keramický hrnček – výhodou je, ak je ošetrený špeciálnym glazúrovaným povlakom, ktorý umožňuje umývanie v umývačke riadu, prípadne siahnite po zaujímavejšom prevedení z bielej keramiky s farebným vnútrom a uškom,


- magický hrnček, ktorý vlastnú potlač na hrnčeku odkryje až po tom, ako doň nalejete horúci nápoj, 


- smaltovaný hrnček, ktorý však nie je vhodné používať v mikrovlnnej rúre ani ho umývať v umývačke riadu, ideálny je napr. pre turistov, ktorí ho so sebou môžu bez obáv z rozbitia nosiť na dobrodružstvá v prírode a vychutnať si na vrchole teplý čaj z termosky či kempingového variča. 

 


Identifikujte orientáciu potlače

Orientácia potlače je dôležitá, pretože pri držaní hrnčeka sa obrázok, fotografia či text zobrazuje buď používateľovi, alebo osobám v jeho okolí. Orientáciu je potrebné určiť aj na základe toho, pre koho je hrnček určený – je pre praváka alebo ľaváka? 

 

Navyše si môžete vybrať medzi:
- jednostrannou potlačou – z jednej strany hrnčeka,


- obojstrannou potlačou – viditeľný dizajn na prednej aj zadnej strane,


- hrnčekom s panorámou – potlač sa ovinie okolo obvodu celého hrnčeka, napr. na webe Navrhnisi.sk využijete až plochu 21x10 cm. 

 

 

Časté chyby pri návrhu potlače. Týmto sa vyhnite! 

Najbežnejšou chybou je výber nekvalitnej grafiky. Obrázok, resp. fotografia by mala mať vysoké rozlíšenie, aby nebola vo výsledku rozmazaná.

 

Pozor tiež na nedostatočný kontrast – ak text alebo grafika splývajú s pozadím, stávajú sa nečitateľnými. Platí to aj pri potlači tričiek s vlastným motívom, ktoré sú tiež obľúbeným personalizovaným darčekom. 

 

Ak na hrnček umiestňujete text, mal by byť dobre čitateľný – hrnček ním nepreplňujte a kvôli čitateľnosti použite písmo vo veľkosti aspoň 10, maximálne však 15. 

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda / TANEX Trnava
reklama
Canis safety
reklama