POSTREH: Provokácia či recesia?
ŠPORT - Futbal - Spartak | 3.11.2011, 18.35, Ján Král
Na jednom z činžiakov na trnavskej Družbe sa objavil skutočne nápaditý bilboard. Reklama je zameraná na podporu alkoholového výrobku, pričom brnkla na citlivú strunu: „Trnava siaha na titul po jubilejných 38 r. Blahoželáme!“ Druhá časť textu prináša slogan: „Jubileum kedy chceš“.
reklama
Bilboard vidno od kruhovej križovatky na Bučianskej ceste. Foto: Ján Král
Nejeden priaznivec futbalového Spartaka sa iste dovtípi, že ide o reakciu na to, že klub dlhé roky čaká na zisk ďalšieho majstrovského titulu. Ten posledný totiž oslávili Bílí andeli v roku 1973. Vydarený ťah, táto forma reklamy určite ľudí zaujme a o značke sa bude hovoriť. Otázne je, či v pozitívnom alebo negatívnom slova zmysle, keďže vyvesiť niečo podobné vo futbalovej Trnave nemá ďaleko od provokácie. Každopádne, autorovi myšlienky rozhodne nechýba zmysel pre humor. My sme sa pobavili.






Trnavskí hádzanári prehrali v Piešťanoch, rozhodol gól z poslednej sekundy
Kam za športom? Hokejisti privítajú Skalicu, hádzanári cestujú do Piešťan










