Trnavské rybníky
reklama

POSTREH: Provokácia či recesia?

ŠPORT - Futbal - Spartak | 3.11.2011, 18.35, Ján Král

Na jednom z činžiakov na trnavskej Družbe sa objavil skutočne nápaditý bilboard. Reklama je zameraná na podporu alkoholového výrobku, pričom brnkla na citlivú strunu: „Trnava siaha na titul po jubilejných 38 r. Blahoželáme!“ Druhá časť textu prináša slogan: „Jubileum kedy chceš“.

POSTREH: Provokácia či recesia?

reklama

Bilboard vidno od kruhovej križovatky na Bučianskej ceste. Foto: Ján Král


Nejeden priaznivec futbalového Spartaka sa iste dovtípi, že ide o reakciu na to, že klub dlhé roky čaká na zisk ďalšieho majstrovského titulu. Ten posledný totiž oslávili Bílí andeli v roku 1973. Vydarený ťah, táto forma reklamy určite ľudí zaujme a o značke sa bude hovoriť. Otázne je, či v pozitívnom alebo negatívnom slova zmysle, keďže vyvesiť niečo podobné vo futbalovej Trnave nemá ďaleko od provokácie. Každopádne, autorovi myšlienky rozhodne nechýba zmysel pre humor. My sme sa pobavili.

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy
TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda TANEX
reklama