POSTREH: Provokácia či recesia?
ŠPORT - Futbal - Spartak | 3.11.2011, 18.35, Ján Král
Na jednom z činžiakov na trnavskej Družbe sa objavil skutočne nápaditý bilboard. Reklama je zameraná na podporu alkoholového výrobku, pričom brnkla na citlivú strunu: „Trnava siaha na titul po jubilejných 38 r. Blahoželáme!“ Druhá časť textu prináša slogan: „Jubileum kedy chceš“.

reklama
Bilboard vidno od kruhovej križovatky na Bučianskej ceste. Foto: Ján Král
Nejeden priaznivec futbalového Spartaka sa iste dovtípi, že ide o reakciu na to, že klub dlhé roky čaká na zisk ďalšieho majstrovského titulu. Ten posledný totiž oslávili Bílí andeli v roku 1973. Vydarený ťah, táto forma reklamy určite ľudí zaujme a o značke sa bude hovoriť. Otázne je, či v pozitívnom alebo negatívnom slova zmysle, keďže vyvesiť niečo podobné vo futbalovej Trnave nemá ďaleko od provokácie. Každopádne, autorovi myšlienky rozhodne nechýba zmysel pre humor. My sme sa pobavili.