Trnavské rybníky
reklama

V obchodnej zóne pri obchvate budujú HORNBACH, mieria sem i ďalšie známe značky

AKTUALITY - Trnava | 23.7.2025, 09.02, reklamný článok

Spoločnosť TOP Development v zóne finalizuje infraštruktúru pre územie, kde vzniknú nové priestory pre služby a obchod.

V obchodnej zóne pri obchvate budujú HORNBACH, mieria sem i ďalšie známe značky

Letecký pohľad na zónu, kde prebiehajú zemné práce pred výstavbou HORNBACHU.


V obchodnej zóne pri juhovýchodnom obchvate Trnavy pribudne hobbymarket HORNBACH. Spoločnosť už získala právoplatné stavebné povolenie, po ukončení aktuálne prebiehajúcich zemných prác tak začne s výstavbou svojej prvej prevádzky v Trnave.


Obchodný reťazec pre stavbárov, záhradkárov a domácich majstrov plánuje práce sfinalizovať na jar budúceho roku, v máji už by mal byť otvorený pre zákazníkov.


Rozdelený má byť do troch častí, Baumarkt bude stavebné centrum, Gartenmarkt bude slúžiť ako záhradné centrum s predajom kvetov, akváriami a predajom záhradníckych potrieb. DRIVE-IN budú stavebniny pre priamy predaj stavebných materiálov, kde je možno prísť samostatným vjazdom s dodávkami a osobnými autami.


Spoločnosť vybuduje pre zákazníkov parkovacie miesta na teréne ako aj v podzemných garážach. HORNBACH má pri obchvate k dispozícii pozemok o rozlohe takmer 45-tisíc m2.

 


Do rovnakej zóny smeruje aj ďalšia veľká značka – XXXLutz, rakúska spoločnosť a druhý najväčší predajca nábytku na svete, ktorý nedávno kúpil značku ASKO. Aktuálne prebiehajú rokovania o tom, ktorý z pozemkov využije na výstavbu svojej predajne. 


Do obchodov The MALL Trnava pribudne značka WOOLWORTH. Ide o nemecký nepotravinový tovar, ktorý sa vyznačuje diskontnými cenami. Otvoriť plánujú v septembri.


Rozšírenie svojej samoobslužnej autoumyvárne pripravuje tiež spoločnosť BAMBL. Na priľahlom pozemku plánuje dobudovanie automatickej bezkontaktnej linky, taktiež doplnenie automatov s občerstvením.


V zóne tiež budujú svoje zámery spoločnosti PROFiber Networking, 3J-3D a BAND SERVIS.


„Obchodná zóna sa neustále rozvíja a teší nás, že okrem obchodných spoločností pribúdajú aj stále noví zákazníci. V hypermarkete Kaufland evidujeme značný nárast prichádzajúcich nakupujúcich,“ hovorí Zuzana Partelová, projektová manažérka spoločnosti TOP Development.


„Okrem individuálnej automobilovej dopravy sa do zóny dá pohodlne dostať aj mestskou autobusovou dopravou, konkrétne linkou číslo 2. V zóne máme aktuálne sedem zastávok, so spoločnosťou ARRIVA komunikujeme o optimalizácii ich rozmiestnenia, aby mali cestujúci doslova na pár krokov cieľ svojej cesty,“ pokračovala Partelová.

 

Pozemky, ktoré pripravuje TOP Development na výstavbu budov určených na služby a obchod.

 


Spoločnosť TOP Development zároveň pripravuje v zóne v susedstve retailovej zóny a supermarketu Kaufland územie pre výstavbu osem až desať dvojpodlažných budov, ktoré budú určené primárne na služby a obchod.


„Dokončili sme už podzemné inžinierske siete, aktuálne pracujeme na vybudovaní obslužných komunikácií. Kolaudáciu plánujeme do konca augusta.


Záujemcovia  sa môžu rozhodnúť, či si budovu postavia vo vlastnej réžii podľa stanovených kritérií, alebo nechajú vybudovať investorom.


Celé riešené územie má rozlohu 10800 m2, záujemcovia budú môcť získať pozemky už od rozlohy 1000 m2 a priestory od 100 m2. „Samozrejme, je možnosť dohodnúť sa aj na väčších výmerách,“ dodáva Partelová.


Viac informácií poskytnú na tel. čísle 0917 639 505, resp. mailom na office@topdevelopment.com

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy

reklama

TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2025. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda Trnava
reklama