Trnavské rybníky
reklama

Keď ju miluješ...

BLOG - Za dverami | 9.11.2011, 16.13, Katarína Rosinová

Keď sme boli deti, otec nám ju kupoval v krčme. Vtedy sa ešte písala s malým k a v každej chutila trochu inak. Deci stálo pár smiešnych halierov.

Dodnes mi jej chuť pripomína zle umyté dvojdecáky v zadymenej putike. Možno práve pre túto nostalgiu z detstva ju mám rada, hoci inak žiadne sladké nealká nepijem.
Keď začala byť značkou a jej cenu zvýšili na úroveň kokakoly, moje sympatie k nej mierne klesli. Vyvážilo ich však spojenie tejto značky s mnohými príjemnými podujatiami a festivalmi. Veľké plus u mňa dostala za vianočné prasiatko v reklame, ktorej výrok „Ja už nemusím, ja už ho vidím!“ zľudovel. Aj dvaja mladíci na nudapláži, retro reklama o láske z laboratória či dieťa s výkrikom „Milenci sa milujú!“ boli úsmevným pohladením na duši a dôkazom toho, že dobrú reklamu neprepnete, ale tešíte sa z nej.
Neviem či jej výrobcovia zmenili reklamnú agentúru, alebo chcú za každú cenu zaujať mladých kombináciou marihuany, sexu v škole a navyše s učiteľkou, ale najnovšia reklama na bylinkovú odnož sa mi vôbec nepáči. Nepohoršuje ma, ale akosi už stratila to milé a nevtieravé, čo bolo pre Kofolu vždy typické. V dobe, keď je internet plný sexuálnych scén natočených v škole mobilom, u mňa neobstojí ani názor, že každý dospievajúci chlapec je zamilovaný do svojej učiteľky.
Ktovie, či Rada pre vysielanie a retransmisiu miluje Kofolu natoľko, že nebude nič riešiť...
 

reklama

reklama

Podeľte sa s nami o váš názor!

Aktuálne správy
TRNAVSKÝ HLAS je registrovaná ochranná známka Právne informácie | Ochrana osobných údajov | Etický kódex | Reklama | RSS | Kontakty | Nastavenie cookies | Cookies politika
Copyright © 2010-2024. Všetky práva vyhradené
Tento web beží na serveroch webhouse.sk
Mazda na splátky
reklama
cale clinic
reklama