Fakulta hľadá spásu
AKTUALITY - Región | 15.11.2011, 12.49, prispievatelia
SMOLENICE – Zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem, je názov vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu, ktorú zorganizovala na zámku Fakulta masmediálnej komunikáce Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.

Dekanka Petranová tiež hľadá možnosti moderného uplatnenia študentov. Foto: Michal Hlavatovič
reklama
„V predchádzajúcich rokoch sme sa venovali problémom prvej vlny hospodárskej a finančnej krízy. Tento rok hľadáme možnosti, ako zlepšiť postavenie Slovenska v regióne a zvýšiť konkurencieschopnosť našej ekonomiky a firiem,“ povedala dekanka Dana Petranová.
Fakulta, alma mater mnohých úspešných žurnalistov, mediálnych odborníkov, marketérov, moderátorov, hovorcov, pracovníkov reklamných, marketingových a PR agentúr, ako aj renomovaných pedagógov a odborníkov z praxe chce byť v centre diania a ponúknuť možnosti riešenia zložitých procesov.
fv