Funkcionárska posila Spartaka: Spoločne dosiahneme viac
ŠPORT - Futbal - Spartak | 13.3.2012, 16.55, Ján Král
Andeli sa posilnili vo funkcionárskom tíme o nového člena. Pozíciu marketingového manažéra má od začiatku marca na starosti Roman Vajaš. Bývalý viceprezident a generálny manažér Spartaka Myjava bude komunikovať so súčasnými a potenciálnymi partnermi klubu.

Podľa Romana Vajaša je dôležitá spokojnosť fanúšikov a napĺňanie klubových cieľov. Foto: Ján Král
Posilnil tak marketing, kde už vyše mesiaca pôsobí Marek Ondrejka. Ten drží patronát nad komunikáciou s verejnosťou a z marketingového hľadiska sa venuje organizovaniu rôznych klubových eventov.
„S ponukou na pôsobenie v Trnave ma oslovil člen predstavenstva a veľký podporovateľ mládežníckeho futbalu Dušan Guľáš. Pre mňa je to veľká česť pracovať pre tento slávny slovenský klub s dlhoročnou históriou, ktorý o rok oslávi už 90. výročie založenia,“ uviedol 39-ročný Vajaš, ktorý má v Trnave mnoho priateľov a jeho syn hrá za oddielovú prípravku.
„Fanúšikovia Spartaka sú skvelí a oddaní, počas stretnutí vytvárajú na tribúnach nezabudnuteľné predstavenia. Základným kameňom fungovania tímu je lokálpatriotizmus a zanietenosť pre správnu vec zo strany majiteľov klubu. To je predpoklad úspechu.“
Práce sa Vajaš zhostil od úvodu týždňa. „Čaká nás dlhodobý proces navrhovania, riadenia a zdokonaľovania činností v oblasti výchovy hráčov a zviditeľňovania klubu tak, aby sme uspokojovali potreby a priania fanúšikov, a zároveň sme dosiahli ciele stanovené majiteľmi. Držať sa pritom musíme zásady Spoločne všetci dosiahneme viac.“
Svoju pozornosť chce obrátiť na spokojnosť fanúšikov. „Futbal sa hrá hlavne pre divákov. Treba sa teda na to, čo robíme, pozerať z pohľadu priaznivca. Za podstatné považujem, aby všetci zainteresovaní v našom klube podporovali všetky progresívne návrhy vedenia."
"Kombináciou veľkých a malých zmien môžeme dosiahnuť trvalú konkurencieschopnosť. Klub musí byť vnútorne harmonický a na každom poste musí pracovať lepší človek ako u konkurencie,“ vraví Vajaš.
Prichádza s víziou postupného povýšenia futbalu na vyššiu športovú, ale aj kultúrnu a spoločenskú úroveň „Chceme zo Spartaka vybudovať ekonomicky stabilný klub s kvalitným futbalovým stánkom."
"Naším cieľom je, aby ľudia na štadión chodili za kvalitným futbalom, ale aj kultúrno-spoločenským životom a komplexnými službami. Teda, aby sa štadión stal miestom na stretávanie sa s priateľmi, obchodnými partnermi či klubovými pamätníkmi.“